LiMA žiniasklaidoje

 

[ekonomika.lt] E. Kavarskas: Su pakuote pirkėją galima apgauti tik kartą

Data: 2015 m. kovo 9 d.

Pasirinkimų parduotuvių lentynose gausos išlepintas šiuolaikinis vartotojas dažnai prekės įsigijimui daug laiko neskiria – ją pasirenka spontaniškai ir be racionalaus paaiškinimo. Nors toks apsipirkimas greitas ir patogus, tikėtina, kad dėmesį patraukusi moderni sulčių pakuotė viduje gali slėpti ne tokį patrauklų skonį. Tikimybė, kad vartotojas antrą kartą įsigis tą pačią prekę – itin menka. Kaip ir kodėl prekės pakuotė veikia vartotojo sprendimą ir kokias galimybes atvėrė neurodizainas pakuočių kūrime komentuoja Lietuvos marketingo asociacijos (LiMA) lektorius ir Vilniaus dailės akademijos dizaino doktorantas Edvardas Kavarskas.
Skaitykite plačiau