LiMA žiniasklaidoje

 

Kaip naujos technologijos pakeis prekės ženklų komunikaciją?

Data: 2014 m. lapkričio 13 d.

Dešimtmečius televizija buvo ir išlieka pagrindine reklamos žinučių pateikimo priemone, tačiau šiais laikais internetas sukuria vis daugiau technologinių galimybių, leidžiančių visą parą tikslinei auditorijai pateikti norimą reklaminę žinutę. Konferencijoje „LiMA Day Vilnius‘2014“ lapkričio 20 d. kalbėsiantis UAB „Tele3“ kūrybos direktorius Arvydas Rimas sako, kad  anksčiau keltas klausimas, kas – internetas ar televizija – daro didesnę įtaką prekės ženklo komunikacijai, nebereikalauja atsakymo, nes inovacijų amžiuje svarbu tik sukurti platformą, kurią vartotojas lengvai pasiektų 24 valandas per parą.

 

Kaip išmaniosios technologijos keičia prekių ženklų komunikaciją?

Šiuo metu prekių ženklų komunikacijos pasaulį radikaliai keičia technologijų integracija: išmanieji įrenginiai tapo neatsiejama kasdienio gyvenimo dalis, todėl išsiplėtė komunikacijos laukas bei stipriai suaktyvėjo kasdien mus supantis reklaminis „triukšmas“. Paradoksalu, tačiau technologijos reklamdaviams sukuria naujų galimybių ir tuo pačiu vartotojams leidžia efektyviau apsisaugoti nuo nepageidaujamų reklaminių žinučių.

Skaitykite plačiau