LiMA žiniasklaidoje

 

[Lietuvos žinios] Prekės ženklai - ne amžini

Data: 2015 m. birželio 29 d.

Prekės ženklo pakeitimas nauju sėkmingas tik tuomet, kai ištransliuoja aiškią žinutę apie būsimus pokyčius vartotojui. Pavyzdžiai Lietuvoje rodo, kad tokios strategijos įmonės griebiasi dėl skirtingų tikslų.

 

„Įmonės gyvena skirtingus etapus, prekės ženklai turi savo gyvavimo ciklus. Keičiantis dizaino tendencijoms ir vartotojų supratimui, net „Coca-Cola“ – stabiliausias, mažiausiai pasikeitęs prekės ženklas – tai buteliuko formą keitė, tai kitus nedidelius pokyčius darė. Jei esi modernus, jaunatviškas, turi koja kojon žengti su tendencijomis“, - teigė Rytis Buračas, Lietuvos marketingo asociacijos (LiMA) valdybos narys.

 

Vis dėlto kiekvienas prekės ženklo, pavadinimo pakeitimas turi būti susijęs su verslo strategija. Anot specialisto, pokyčiams turi būti racionali priežastis, nes jie pareikalauja didelių investicijų. Siekdamos išvengti nereikalingų išlaidų įmonės pirma turėtų labai aiškiai sau įvardyti, kokios naudos pokyčiai duos tiek pačiai įmonei, tiek vartotojams. Be to, būtini tyrimai, kurie atsakytų, ar iš tikrųjų reikia keistis.

 

skaitykite plačiau