LiMA žiniasklaidoje

 

[Verslo žinios] Mėlyna, raudona, juoda – verslo mėgstamiausios

Data: 2014 m. gruodžio 30 d.

Žvelgiant į vertingiausių pasaulio prekių ženklų TOP 50, matyti, kad jų logotipuose sutinkamos spalvos yra vos kelios: matome dominuojančią mėlyną, simboliškai nuo jos atsiliekančią raudoną ir juodų ar pilkų atspalvių paletę, toliau rikiuojasi aukso arba geltona spalva. Daugiau nei 90% brangiausiųjų prekių ženklų savo logotipuose naudoja vieną arba dvi spalvas.

 

Rytis Buračas, Lietuvos marketingo asociacijos (LiMA) valdybos narys, teigia, kad ženklo spalva komunikuoja prekės ženklo vertybes ir pažadą. Tačiau tai visų pirma – emocinė komunikacija.

 

„Kokioms prekių kategorijoms kokios spalvos tinkamos, šiandien sunku objektyviai pasakyti. Logiškiausia visų pirma žiūrėti į išskirtinumą konkrečioje prekių grupės ar verslo segmento kategorijoje ir visų pirma atsakyti sau į klausimą: norime savo srityje išsiskirti iš konkurentų ar, priešingai, norime įsilieti į tą segmentą ir pabrėžti priklausomybę tam tikrai kategorijai. Kokios strategijos laikytis, lemia verslo tikslai ir strategija“, – kalba p. Buračas.

Skaitykite plačiau