LiMA žiniasklaidoje

 

„Geros dovanos“ rinkodaros vadovė: svarbu kiekviena detalė

Data: 2019 m. kovo 18 d.

Joks sportininkas nesiruošia Olimpinėms žaidynėms be veiksmų plano, vizijos, aiškaus žinojimo, kur jo „arkliukas“ ir kurias silpnąsias vietas reikia stiprinti. Lygiai taip pat aiškios krypties laikymasis yra svarbus ir rinkodaros vadovams.

 

Tai teigia Oksana Rokaševič, bendrovės „Gera dovana“ Rinkodaros vadovė, Lietuvos marketingo asociacijos LiMA išrinkta į stipriausių rinkodaros vadovų dešimtuką Lietuvoje, „Metų CMO 2019“. Vienas iš jų pretenduoja tapti „Metų CMO 2019“, o nugalėtojas bus paskelbtas ir apdovanotas „Verslo žinių“ konferencijoje „Password 2019“ kovo 21 d.

 

Su kokiais didžiausiais iššūkiais susiduria šiandien rinkodaros vadovai?

 

Įmonės valdyme yra temų, kuriomis niekas nedrįsta pasisakyti, nes jaučiasi nekompetentingi, ir yra temų, apie kurias kone kiekvienas turi savo nuomonę. Viena tokių – rinkodara. Skirtingų sričių specialistai geriausių rinkodaros ir komunikacijos sprendimų žinojimą priskiria prie savo natūralių kompetencijų.

 

Visose įmonėse, kuriose man teko dirbti, kartojosi tas pats scenarijus ir ore sklandė frazės: „Darome taip, kaip čia… Ir mums to reikia“.

 

Esu už tendencijų sekimą, rinkos ir konkurentų stebėjimą, žinių gilinimą ir kūrybiškumą. Tačiau šių dienų CMO iššūkiu įvardinčiau kryptingumą, kurio gana sunku laikytis ne tik dėl objektyvių priežasčių – rinkos permainų, bet ir subjektyvių – dažnai aplinkoje reiškiamų nuomonių, bet ne faktų.

 

Informacijos srautai ir jų gausa nemažės, tad tvirtumas atremiant išorinį ir vidinį spaudimą, aiškios vizijos matymas bei sveika reakcija į situacijas, kuri padeda nepasiklysti rinkodaros veiksmuose, mano nuomone, tai – šiuolaikinio CMO DNR.

 

Didžiausia nesėkmė ir pamoka karjeroje?

 

3,5 m. vysčiau savo verslą – itališkų makaronų gamybos cechą ir parduotuvėlę „Pasta Pasta“. Kėliau sau tikslą turėti gerą produktą ir stiprų prekės ženklą.

 

Po šios patirties gavau puikią pamoką, kad svarbi kiekviena detalė – įmonės infrastruktūra bei sklandžiai veikiantys mechanizmai ne tik rinkodaros skyriaus lygyje. Todėl dabar dirbančioje įmonėje man svarbūs visi, arba bent didžioji dalis procesų. Juos gerai žinodama, pažįstu ir įmonę, žmones, matau mūsų stiprybes ir pastebiu, kur dar galime pasitempti ir patobulėti.

 

Savo ruožtu kaip specialistė augau kartu su komanda. Komandos formavimas – pagrindinė sėkmė. Surinkau stiprią komandą, su kuria galima keliauti per neramią iššūkių jūrą. Žinoma, požiūriai gali nesutapti, tačiau jie skatina diskutuoti ir ieškoti kūrybiškų sprendimų. Juk kur kas baisiau, kai išsiskiria vertybės – tuomet neįmanomas produktyvus bendradarbiavimas, tai vargina kiekvieną ir reikalauja permainų.

 

Kaip disciplinuoti savo veiksmus, kaip gebėti juos tinkamai pamatuoti, pasirinkti geriausią sprendimą?

 

Jau minėjau didžiausią CMO iššūkį – laikymąsi krypties, tai gali padėti išlaikyti discipliną.

 

Aš, kaip buvusi sportininkė, propaguoju kryptingumą ir veiksmų refleksiją. Joks aukšto lygio sportininkas nesiruošia Olimpinėms žaidynėms be veiksmų plano, vizijos, aiškaus žinojimo, kur jo „arkliukas“ ir kurias silpnąsias vietas reikia stiprinti. Greiti, forsuojami rezultatai yra netvarūs.

 

 

Daugiau skaitykite Verslo Žiniose