LiMA žiniasklaidoje

 

L. Šiautkulis: jei žinai, kad sprendimas bus sėkmingas, greičiausiai jau pavėlavai

Data: 2019 m. gruodžio 10 d.

Dėliojant savo verslų ateities scenarijus, nevalia pamiršti, kad jau dabar vartotojas nori viską rinktis vieno mygtuko paspaudimu.

 

„Tai aktualu tiek telekomunikacijų, tiek bankų segmentams, jau nekalbant apie mažmeninę prekybą, kur platformų kūrimasis jau tapo norma ir vystosi didžiuliu greičiu“, – pabrėžia Linas Šiautkulis, Lietuvos marketingo asociacijos LiMA valdybos pirmininkas, žiniasklaidos planavimo agentūros „BPN Lietuva“ vadovas.



Kaip pavyzdžius jis vardija kaip ant mielių augantį „Amazon“, Kinijos „Taobao“, mums labiau žinomą „AliExpress“, „Pigu“ Lietuvoje, kuri taip pat jau tapo platforma, kurioje savo virtualius prekystalius už mėnesinį mokestį siūloma turėti ir kitiems prekybininkams.

 

Platformos kuriasi ir auga ne tik prekyboje, bet ir pavėžėjimo sektoriuje, grožio segmente. To pavyzdys yra rezervacijų platforma „Treatwell“

 

Plačiau skaitykite VERSLOŽINIOS.LT.