Tarptautinių e. platformų bendra tendencija – agresyvi rinkodaros strategija
Data: 2022 m. sausio 12 d.
![](/images/lt/5105/14742/untitled (246 x 164px) (246 x 164 px) (6).png)
Savo kąsnį Lietuvoje viliasi atsiriekti ir Skandinavijos e. prekybos platforma „Boozt“.
Nors skaičiais nesidalina, tačiau rezultatais patenkintos ir „About You“, ir „Zalando“.
2021-ieji buvo išskirtinai palankūs metai e. prekybos vystymui.
Nauji žaidėjai – su ryškiomis kampanijomis ir su dideliais biudžetais.
Nors skaičiais nesidalina, tačiau rezultatais patenkintos ir „About You“, ir „Zalando“.
2021-ieji buvo išskirtinai palankūs metai e. prekybos vystymui.
Nauji žaidėjai – su ryškiomis kampanijomis ir su dideliais biudžetais.
Pilną stripsnį skaitykite „VersloŽinios“.