Naujienos

 

Naujoji influencerių platforma Lietuvoje sujungia prekinius ženklus su jų fanais

Data: 2021 m. kovo 16 d.

Sparčiai augantis Estijos startuolis Promoty savo platformą atidarė ir Lietuvoje. Sekdami Unboxed, garsaus lietuvių startuolio pėdomis, Promoty tapo didžiausia influencerių marketingo platforma Baltijos šalyse.

Anksčiau Lietuvoje sėkmingai veikė „Unboxed" influencerių platforma, kuri 2020 metų kovą nusprendė pasukti kitu keliu – į bendruomenės rinkodarą, o Promoty Lietuvoje perėmė šį vaidmenį sujungiant prekinius ženklus su influenceriais.

Pagrindinis skirtumas yra tas, jog Promoty nenustato limitų, kiek sekėjų naudotojai privalo turėti.

„Esame įsitikinę, jog sėkmingiausi bendradarbiavimai gimsta tada, kai prekiniai ženklai randa influencerius, kurie jau yra jų fanai.",  sako Grėtė Patumsytė, Promoty Community Manager Lietuvoje.

„Sekėjų skaičius iš tikrųjų nėra pats svarbiausias aspektas,", aiškina Grėtė. „Tam tikru atžvilgiu, kiekvienas žmogus yra influenceris: mes visi dalinamės rekomendacijomis tų produktų ar paslaugų, kurie mums tikrai patinka, ir tai veikia, nes tokia nuomonė yra kur kas autentiškesnė.

"Be reikšmingų bendradarbiavimų pradžios, Promoty suteikia galimybę turinio kūrėjams paversti jų aistrą į verslą: „Mes padedame startuoti su savo mažais medijos verslais dirbant iš bet kur, bet kuriuo metu, užsidirbant iš to, kas jiems patinka labiausiai."

Iki šiol, prie Promoty prisijungė daugiau nei 1700 lietuvių, bei dešimtys prekinių ženklų, tokių kaip Wolt, Valio, Biocell ar Paulig.

Promoty co-įkūrėjas bei generalinis direktorius Aleks Koha sako, jog Promoty yra labai patenkinti darbu Lietuvoje:  „Iš to, ką galime matyti jau dabar, kokybė ir entuziazmas yra puikūs. Esame nustebinti didžiųjų įmonių noru dirbti kartu. Tikiu, kad Lietuvoje mūsų laukia daugybė sėkmingų bendradarbiavimų, o pati Lietuvos rinka taps didžiausia Baltijos šalyse."

Pastaruosius 3 metus Promoty sėkmingai veikia Latvijoje, Estijoje ir Suomijoje. Praėjusį rudenį platforma taip pat buvo atidaryta Lietuvoje bei Skandinavijos šalyse. Bendrai prie Promoty platformos prisijungė daugiau nei 50 000 turinio kūrėjų bei 3000 prekinių ženklų.

Praėjusią savaitę Promoty baigė investicijų pritraukimo kampaniją, pritraukdama 1,2 milijono eurų investicijų, skirtų stiprinti pozicijas rinkoje bei integruoti kitas socialinės žiniasklaidos platformas.


Daugiau informacijos rasite čia