Naujienos

 

„Password 2021“ laurai teko „Pildyk“ komunikacijai „YouTube“

Data: 2021 m. gegužės 04 d.

Efektyviausia kampanija „Password 2021“ išrinkta „Tele2“ valdomo prekės ženklo „Pildyk YouTube kanalo“ įvaizdinė kampanija.

Iš viso šiemetiniame „Password 2021“ paraiškas teikė 46 dalyviai, iš jų į finalą pateko – 17-a stipriausių rinkodaros kampanijų. Komisija pabrėžia, kad dėl pagrindinio „Password 2021“ nugalėtojo prizo virė karšta diskusija, o aršiausiai varžėsi trys pretendentai: „Telia“ su kampanija „Lietuvos dydžio namams“, „Malsena“ su „Nuo grūdo iki makarono“ ir „Pildyk YouTube kanalas“.
„Ties „Pildyk“ prekės ženklu galime dėti lygybės ženklą ir drąsai, ir efektyvumui. Tai ją išskyrė iš kitų kampanijų, o drąsos tikrai reikėjo prekės ženklo valdytojams, kai jie sugebėjo sau pripažinti, kad patys jau nebesugeba sukurti turinio savo tikslinei auditorijai ir visą komunikaciją atiduoti į „Youtuberių“ rankas“, – vertina Justas Razmus, „Vilniaus pergalės“ rinkodaros direktorius, „Password 2021“ komisijos narys.
Toma Sabaliauskienė, „Nord Security“ rinkodaros vadovė, antrina, kad šiuo požiūriu tikrai žavi „Pildyk“ vadovų drąsa ir pasitikėjimas tais jaunais žmonėmis, o kartu ir gebėjimas suvaldyti situaciją, kad turinys, komunikacijos tonas neperžengtų ribų.
Kartu „Password“ konferencijoje buvo paskelbtas ir LiMA organizuojamo konkurso „Metų CMO“ 10 stipriausių rinkodaros vadovų – pretendentų į „Metų CMO“ titulą dešimtukas.

Daugiau skaitykite: „Verslo žinios