Naujienos

 

Reklamos rinka Baltijos šalyse: po pernykščio nuosmukio mato pozityvių signalų

Data: 2021 m. balandžio 20 d.

Pandemijos metais, 2020-aisiais, Baltijos šalių reklamos rinka siekė 259,3 mln. Eur, tai 16% mažiau nei 2019 m. Labiausiai reklamos pajamos smuko Estijoje, bemaž penktadaliu (19,7%), Latvijos pajamų kritimas prilygo rinkos vidurkiui (16,4%), o geriausiai atsilaikiusi Lietuva fiksavo 12,5% mažėjimą, rodo „Kantar“ atlikta Baltijos šalių reklamos rinkos analizė.

Prie mažesnio kritimo Lietuvoje prisidėjo tai, kad didžiausią biudžeto dalį atsiriekianti televizija krizę atlaikė geriausiai: TV reklama mažėjo 6,3%, kai Latvijoje šis segmentas krito dešimtadaliu (10,7%), o Estijoje – 17,2%.

Plačiau skaitykite: "Verslo žinios"