TOP 10 verslo nuomonės lyderių: nuo prekybos, bankų iki turizmo
Data: 2021 m. birželio 08 d.
Kitą savaitę metiniame komunikacijos profesionalų renginyje „PR Impact Awards 2021“ bus paskelbti trijų specialiųjų nominacijų laimėtojai: „Išbandymas viešumu“, „Metų komunikatorius“ ir „Verslo nuomonės lyderis“.
Verslo nuomonės lyderiai šiemet bus vertinami ir nugalėtojas nustatomas pagal naują žiniasklaidos analizės bendrovės „Mediaskopas“ suformuotą metodiką. Atrinkdami Lietuvos verslo nuomonių lyderius, „Mediaskopo“ ekspertai vadovavosi Tarptautinės žiniasklaidos stebėsenos įmonių federacijos FIBEP suformuluota gerąja praktika ir pasauliniu mastu taikoma metodika.
„Šiais specialiaisiais apdovanojimais siekiame atkreipti dėmesį į kokybiškos, atviros ir proaktyvios komunikacijos svarbą viešajame ir privačiame sektoriuje, įvertinti asmenis, kurie gali būti laikomi geraisiais ekspertinės, autentiškos, rezultatyvios komunikacijos pavyzdžiais“, – teigia Paulius Tamulionis, vienas iš „PR Impact Awards 2021“ organizatorių.
2020 m. „Verslo nuomonės lyderį“ rinko komunikacijos profesionalai iš dviejų asociacijų, organizuojančių „PR Impact Awards“: Lietuvos komunikacijos asociacijos, vienijančios specialistus, ir Komunikacijos industrijos asociacijos, jungiančios agentūras.
Metų agentūros titulas pernai teko komunikacijos agentūrai „Integrity PR“.
Daugiau skaitykite: „Verslo žinios“