Naujienos

 

Liudas Rimkus. Kaip elgtis, kai geriausios kainos ir kokybės nebeužtenka?

Data: 2020 m. spalio 14 d.

Toli gražu nesu vienintelis pirkėjas, vis didesnį dėmesį skiriantis ne tik prekės ar paslaugos kainai, kokybei, bet ir emocijai, kylančiai susidūrus su prekės ženklu ir jo vertybėmis. Kartu su kitais pokyčiais, kurių netrūko šiais ypatingais metais, visa tai skatina iš naujo apmąstyti būdus, kuriais prekių ženklų atstovai bendrauja su pirkėjais.

 

Daugiau laiko turiniui.

 

Pasaulyje siaučianti COVID-19 pandemija daugelį privertė stabtelėti. Nors kilęs protrūkis yra vienas didžiausių žmonijai kilusių išbandymų, ne visi jo padariniai yra vien neigiami. Dėl karantino ir kitų įprastos veiklos apribojimų sumažėjus poreikiui nuolat keliauti iš vienos vietos į kitą, įgijome laiko, kurį galime skirti kitiems dalykams, pavyzdžiui, turiniui.

 

Tarptautinės rinkos tyrimų bendrovės „Nielsen“ duomenimis, pasaulyje žiūrimo vaizdinio turinio apimtis šiemet išaugo vidutiniškai 60 procentų. Žinoma, padėtis įvairiose šalyse skiriasi, tačiau tyrėjai konstatuoja tendenciją: virusui plintant, laikas, kurį žiūrovai skiria naujienoms ir pramogoms, ilgėja.

 

Gyventojai ne tik žiūri daugiau vaizdo įrašų, bet ir skaito daugiau naujienų, klausosi tinklalaidžių. Skaičiuojama, kad, pavyzdžiui, amerikiečių kiekvieną savaitę skiriamas laikas tinklalaidėms klausytis antrą metų ketvirtį pailgėjo pusvalandžiu. Gana iškalbingas įvykis yra šiemet sudaryta įrašų klausymosi internetu platformos „Spotify“ sutartis su žymiuoju tinklalaidžių autoriumi Joe Roganu. Pranešama, kad ilgalaikio išskirtinio bendradarbiavimo sutarties vertė siekia 100 mln. JAV dolerių, ir toks susitarimas liudija augantį susidomėjimą tinklalaidžių verslu ir tokio pobūdžio turiniu.

 

Tokios tendencijos paneigia iki šiol dažnai skambančią nuomonę, esą žmonėms nebeįdomus ilgesnis ir gilesnis turinys ir jie skiriantys vos kelias sekundes peržiūroms. Ne visai taip: jei įrašas ar tekstas yra geras, jis bus žiūrimas ar skaitomas. Mintimis apie tai neseniai vykusioje konferencijoje „Login“ dalijosi ir reklamos kūrėjas Tomas Ramanauskas, atkreipęs dėmesį, kad visuomenės, ypač jaunosios kartos, atstovai pavargo būti nuolat blaškomi neaktualių žinučių. Vis dažniau norime žiūrėti ar klausyti tai, kas mums svarbu ir įdomu, skirdami tam visą savo dėmesį ir laiką. Taigi kokybiško turinio poreikis, tikėtina, augs ir toliau.

 

Rinkodaros specialistams tai reiškia būtinybę ieškoti kitokių, gilesnių, išsamesnių būdų bendrauti su vartotojais. Galvoti ne tik, kaip aiškiai, išsamiai ir patraukliai pasakoti apie savo prekių ženklus, prekes ir paslaugas, bet ir apie būdus padaryti tokį turinį patogiai pasiekiamą.

 

Daugiau skaitykite čia.