Naujienos

 

Nuskambėjome pasaulyje: lietuvis įvertintas prestižiniu dizaino apdovanojimu

Data: 2020 m. gegužės 20 d.

Sidabrinis laimėjimas į Lietuvos kūrėjų pasiekimų istoriją įeina ne tik kaip aukščiausias pasaulinis įvertinimas pakuočių dizaino srityje, prilygstantis kino industrijos oskarams. Ne mažiau svarbus faktas, kad šioje milžiniškoje konkurencinėje kovoje, kurioje kasmet dalyvauja milijoninius biudžetus kūrybai galinčios skirti agentūros, vienu aukščiausių apdovanojimų iš 1400 dalyvių šiemet įvertintas nepriklausomas kūrėjas A. Kadzevičius.

 

„Kad visa tai ne pokštas, o realybė, įsitikinau tik virtualių apdovanojimų metu pabendravęs su „The Dieline“ įkūrėju Andrew Gibbs ir jo kolege Jessica Deseo. Naujienos iš Los Andželo šiuo keistu karantino metu, kai daugelis svarbiausių kasmetinių renginių ir apdovanojimų perkelta į ateinančius metus, skambėjo gana siurealistiškai“, - pasakojo A. Kadzevičius, atstovaujantis savo įkurtai vieno žmogaus agentūrai „Pencil & Lion“.

 

Pernaivalgomą alaus butelio etiketę garsiausių kūrybinių industrijų apdovanojimų „D&AD“ mediniu pieštuku įvertintas A. Kadzevičius džiaugiasi, kad tokie laimėjimai leidžia atsiskleisti ir nepriklausomiems kūrėjams, o tai dar labiau įkvepia tobulėti, ieškoti inovatyvių sprendimų ir kartu su drąsiais klientais siekti naujų aukštumų.

 

Jungtinėje Karalystėje jau daugiau nei 40 metų veikiančiai kalbų mokyklai „SUL Education“ skirta reprezentacinė aštuoniasdešimtuosius menančios brošiūros pakuotė neatsitiktinai primena legendines VHS kasetes. Tais pačiais 1976 metais, kuomet Japonijoje buvo išleista pirmoji VHS vaizdo kasetė, savo pirmuosius studentus pasitiko ir minėta UK kalbų mokykla.

 

Vaizdo kasetę primenanti brošiūra taip pat simbolizuoja ir kūrybišką požiūrį į kalbų mokyklos edukacijos procesus. Siekiant brošiūros funkcionalumo ir interaktyvumo, joje patalpinta šokančio roboto animacija, kuri atsiskleidžia greitai vartant brošiūros puslapius. Konkretus personažas ir kūrybinis sprendimas pasirinktas itin tikslingai - viena populiariausių „SUL Education“ programų yra vasaros metu vykstanti robotikos laboratorija.

 

Tokios išradingos idėjos kokybiškam įgyvendinimui buvo suburta rinktinių profesionalų komanda, tad A. Kadzevičius šiuo prestižiniu sidabriniu apdovanojimu nuoširdžiai dalinasi su beprotiška idėja patikėjusiu „SUL Education“ direktoriumi Slavu Palkevičium, dizainere Birute Bikelyte, gamybos prodiuseriu Rapolu Danilevičium ir spaustuvėmis GSP bei „Kopa“, išraiškingų nuotraukų autorium Kernium Pauliukoniu („Packshot“).

 

Meno vadovu daugybę metų didžiausiose Lietuvos kūrybos ir reklamos agentūrose dirbęs, o šiuo metu kaip laisvai samdomas kūrybos direktorius su klientais Lietuvoje ir užsienyje bendradarbiaujantis A. Kadzevičius yra sukūręs ne vieną plačiai nuskambėjusią kampaniją tokiems prekės ženklams, kaip „Maxima“, „Akropolis“, „Eurovaistinė“, „Kalnapilis“, „Auga“, „Rimi“, „Narvesen“, „Vilkmergės alus“, „Voruta“, „Knauf“, „Statoil“, „Ežys“, „Birštono mineraliniai vandenys“ grupei ir daugybei kitų.

 

Naujieną paruošė: Diana Augūnaitė

 

Nuotraukos autorius: Kernius Pauliukonis, „Packshot“