„Tik Tok“: „influencerių“ ieškote ne ten, kur turėtumėte
Data: 2020 m. sausio 13 d.
Sparčiausiai augantis socialinis tinklas
Marketingistai trina rankomis – „Tik Tok“ anais metais buvo sparčiausiai augantis socialinis tinklas. Kur renkasi vartotojai, ten, žinoma, privalu rinktis ir verslams. Tik svarbu nepamiršti esminio dalyko – auditorijos.
„Tik Tok“ šiuo metu naudoja apie 500 mln. žmonių visame pasaulyje (2019 m. spalio duomenys). Per dieną video formato įrašai čia peržiūrimi apie 1 mlrd. kartų. Tai nenuostabu, žinant, jog statistinis programėlės vartotojas per dieną joje praleidžia apie 52 min.
Įdomu tai, jog „Tik Tok“ – vienintelis socialinis tinklas, kuris yra toks populiarus ir nepriklauso „Facebook“ kompanijai. Pagrindinė auditorijos dalis – Z kartos atstovai, kuriems šiuo metu yra 16-24 metai. Kitaip tariant, moksleiviai, studentai ar ką tik į darbo rinką atėję asmenys, gyvenantys tarsi du gyvenimus: vieną – realybėje, kitą – skaitmenoje.
Nieko bendro su „Facebook“ kompanija
Klystate, jei didžiąją dalį turinio 2020-aisiais jiems komunikuosite per feisbuką ar instagramą. Šie jaunuoliai persikelia į „Tik Tok“, kur turinys yra dar lengviau virškinimas ir įsisavinamas nei kitose medijose.
Žinant, jog šios kartos dėmesio sutelkimo laikas yra vos 3 sek., „Tik Tok“ laimi jaunuolių žvilgsnius kur kas ilgesniam laiko tarpui. Platforma leidžia gaminti tokį ryškų ir įtraukiantį turinį, kad jame prasmegti gali amžiams. Pripažinsiu, paskutinį kartą įsijungus programėlę, joje praleidau 3 valandas.
Daugiau skaitykite čia