Kaip ir kodėl prekės ženklai gimsta iš naujo?
Data: 2019 m. lapkričio 11 d.
Kiekvieną dieną mus valdo įpročiai, todėl pokyčiai daugeliui žmonių nėra malonūs ar priimtini. Didelė dalis vartotojų yra emociškai prisirišę prie tam tikrų prekės ženklų ir bet koks jų pakitimas dažnai sukelia gana stiprią reakciją. Užtenka prisiminti „Tropicana“ sulčių pakuotės atsinaujinimo fenomeną ir nesunkiai įsivaizduosite, ką turiu omenyje. Tad kodėl prekės ženklai vis tiek renkasi atsinaujinti iš pagrindų, rizikuodami būti nušvilpti?
Augantys prekės ženklai
Jeigu nori augti – turi evoliucionuoti. Siekdami plėstis ir aiškiai save pozicionuoti, brandai ryžtasi nusimesti senus drabužius ir tapti modernesni. Puikus to pavyzdys – klientų aptarnavimo programinės įrangos įmonė „Zendesk“. Smarkiai išaugęs startuolis nusprendė atsisakyti senojo veikėjo Budos įvaizdžio ir apie save prabilti abstraktesne ir daug konceptualesne forma.
Sprendimą keistis paskatino tai, kai Buda imta painioti su SPA ir nebeatspindėjo tikrosios prekės ženklo vertės. Nors neapsieita be dvejonių, jog žmonėms tai nepatiks, naujas vizualinis identitetas suteikė galimybę įdomiai ir novatoriškai perteikti įmonės paslaugas, vertybes ir požiūrį. Tai nebuvo tik „kosmetinis remontas“, padedantis atrodyti estetiškai auditorijos akyse.
Kaip sakė „Zendesk“ kūrybos direktorius Toke Nygaardas, identiteto perkūrimas yra daug daugiau nei į save orientuotas tuštybės projektas – tai tarsi katarsis, nauja pradžia. Šviežias brando įvaizdis, aiškiai kalbantis apie tai, kuo tiki ir ką žmonėms suteikia „Zendesk“, pritraukė tokių klientų kaip „Airbnb“, „Dropbox“, „Adobe“ ir kt. O sėkmingą kūrybos procesą „Zendesk“ komanda įamžino šmaikščiame filmuke.
Plačiau skaitykite čia.