Naujienos

 

Kas keitėsi rinkodaros ir medijų teisėje 2019 m.

Data: 2020 m. sausio 02 d.

Tarp svarbiausių įsigaliojusių pokyčių 2019 m. – keitėsi reklamos priežiūros institucija, buvo pakoreguota baudų už reklamos pažeidimus sistema, įsigaliojo daugiau apribojimų azartinių lošimų reklamai ir kt.

 

Pagrindiniai teisiniai pokyčiai rinkodaros ir medijų srityje buvo susiję su rinkos priežiūros priemonių efektyvinimu. Įtvirtinta galimybė operatyviai reaguoti į pažeidimus ar grėsmes, laikinai blokuojant prieigą prie interneto svetainių, pakeltos baudų „lubos“ už pažeidimus, jas siejant su subjekto metinėmis pajamomis, pareikalauta didesnio skaidrumo reklamos ir viešosios informacijos rengime.

Visgi esminiai pokyčiai laukiami 2020-2021 m., kai teisės aktų leidėjui reikės nustatyti tinkamą BDAR ir E-privatumo reglamento nuostatų santykį, subalansuoti autorių ir jų turinio platintojų interesus per Autorių teisių direktyvos įgyvendinimą, ir iš tiesų, ne tik formaliai, atverti didelės vertės viešojo sektoriaus duomenis pagal Atvirų duomenų direktyvą.

Plačiau skaitykite čia