Naujienos

 

Populiarėja reklama „Facebook“ istorijose: ar verta į jas investuoti?

Data: 2020 m. sausio 13 d.

Nepaisant sparčiai augančio šio reklamos kanalo populiarumo, kaina išlieka mažesnė nei kitų reklamos tipų.

 

Kaip „Facebook Stories“ formatą išnaudoja Lietuvos rinkodaristai? Kiek Lietuvos rinkai efektyvi dar gana naujame kanale patalpinta reklama? Kokios ateities prognozės žadamos „Facebook“ istorijoms?

 

Savo įžvalgomis ir asmeninėmis patirtimis dalinasi skaitmeninės komunikacijos agentūros „Choco“ įkūrėjas bei plėtros vadovas bei „MoQ“ rinkodaros vadovas Tomas Nemura, socialinių tinklų rinkodaros agentūros „Caption“ vadovas Karolis Rimkus ir skaitmeninės reklamos ir komunikacijos agentūros „Socialus marketingas“ vadovas Arijus Žakas.

„Facebook“ istorijos prieš „Instagram“ istorijas

 

Kalbant apie „Facebook Stories“, sunku nepalyginti jų su „Instagram Stories“, kur šis turinio formatas atsirado pirmiausiai. Ekspertai įžvelgia skirtingas istorijų perspektyvas abejose socialinių tinklų platformose ir pateikia savo aštrias išvadas.

 

Tomas Nemura sarkastiškai apibūdina feisbuko istorijų nepopuliarumą tarptautiniu mastu: „Jeigu mes kada ir esame panaudoję „Facebook Stories“ reklamą, tai tik per klaidą. Sprendžiant iš vartotojų duomenų – beveik niekas jų nežiūri, ir atitinkamai mes jų nenaudojame nei Lietuvos, nei Latvijos, nei Estijos projektuose, su kuriais dirbame“. Skaitmeninės komunikacijos specialistas feisbukui numato liūdnas prognozes: „Šiuo metu feisbuke mažėja visų amžiaus grupių vartotojų, išskyrus vyriausiųjų, 55+, grupės. Bendra vieša paslaptis, kad iš feisbuko liko „Messenger“, „Event“ ir šiek tiek mobiliojo srauto. Aš manau, kad čia klausimas ne tai, ar įsibėgės kokios turinio formos tenai, bet kiek iš feisbuko išeis pinigų į instagramą, gal kažkiek į „LinkedIn“ ir gal į „Tik Tok“.
Tuo tarpu Arijus Žakas piešia priešingą „Facebook Stories“ formato vaizdą ir pabrėžia didėjantį jo populiarumą.

 

„Kad feisbuko istorijos kaip formatas iš principo populiarėja, yra akivaizdu. Juo labiau, kad ne visi „Facebook“ vartotojai turi „Instagram“ paskyras“.

 

Ekspertas šį formatą laiko kaip vieną iš potencialių reklamos kanalų, kuriuo lygiai taip pat galima pasiekti tikslinę auditoriją, kaip ir „Instagram Stories“ pagalba.

 

„Reklamos užsakovų tikslas yra pasiekti savo tikslinę auditoriją. Ar jie tai padarys per feisbuko, ar per instagramo istorijas, ar tiesiog jų naujienų srautą – didelio skirtumo nėra. Kiekvienas kanalas ieško kuo daugiau vietų, kuriose būtų galima transliuoti reklamą, tokiu būdu plėsdamas galimybes verslui“, – įsitikinęs A. Žakas.

 

Karolis Rimkus teigia, kad „Facebook stories“ yra naujas formatas, o visi nauji formatai turi tą pačią tendenciją – būti pigesni bei efektyvesni.

 

„Kadangi tai yra dar naujas formatas, tai vienas dalykas – jis yra paveikesnis, o kitas dalykas – pigesnis. Aš asmeniškai visada klientams esu linkęs pasiūlyti naujas reklamos formas, kad būtų vieni ir pirmųjų, išbandžiusių jas. Tai efektyviausia ir pigiausia“, – pabrėžia K. Rimkus.

 

Daugiau skaitykite čia