Naujienos

 

Šiaulių banko inovacijai – apdovanojimas už lauko reklamos sprendimą

Data: 2020 m. sausio 27 d.

Lietuvoje įgyvendintai Šiaulių banko inovacijai teko išskirtinis globalaus tinklo „JCDecaux“ apdovanojimas.

 

Kas mėnesį renkanti inovatyviausius lauko reklamos sprendimus pasaulyje „JCDecaux“ skelbia, kad geriausias inovatyvus lauko reklamos sprendimas lapkritį buvo įgyvendintas Lietuvoje.

 

Apdovanojimas atiteko Šiaulių banko kampanijai, kuri pasitelkusi lauko reklamos inovaciją kvietė paremti po gaisro nukentėjusį Alytaus miestą.

 

„Nelaimė sukrėtė ne tik Alytų, bet ir visą Lietuvą. Siekdami būti arčiau bendruomenių, norėjome ne tik tiesiogiai prisidėti prie padarinių likvidavimo, bet ir sutelkti neabejingus piliečius, kad jie galėtų bent simboliškai palaikyti alytiškius. Kiekvienas paaukotas euras nukeliavo tiesiai į Alytaus miesto savivaldybės administracijos paramos sąskaitą“, – apie paramos sprendimą pasakojo Šiaulių banko rinkodaros ir komunikacijos departamento direktorius Paulius Pocius.

 

Lapkritį Vilniuje, V. Kudirkos aikštėje, iškilo kolona su įrengtu kortelių skaitytuvu. Bekontakte mokėjimo kortele kiekvienas miestietis galėjo paaukoti 1 Eur nuo gaisro nukentėjusiai Alytaus bendruomenei, kuri susidūrė su didelio masto nelaime.

 

„Paprastai lauko reklamos inovacijos pirmiausia siekia efektingai atkreipti žiūrovo dėmesį, tačiau šis kūrybiškas sprendimas parodė, kad auditorijos įtraukimas gali būti labai prasmingas ir socialiai atsakingas. Džiaugiamės, kad kartu su partneriais atrandame kūrybiškų sprendimų, kurie ne tik padeda kurti prekės ženklo vertę, bet ir skatina geras iniciatyvas“, – išplatintame pranešime pažymi Žaneta Fomova, „JCDecaux Lietuva“ vadovė.

 

Šiaulių banko kartu su agentūra „TRUTH.“, „EPS LT“, „Nets“ ir „JCDecaux Lietuva“ sukurta lauko reklama inovacijų apdovanojimą laimėjo nurungusi per 80 kitų šalių kampanijų.

 

Daugiau skaitykite „Verslo Žinios“