Naujienos

 

Asmeninis prekės ženklas – ne tik norintiems keisti darbą

Data: 2019 m. liepos 18 d.

Visai neseniai pusę savaitgalio praleidau slėpdama savo senus „Facebook“ įrašus – nepatikėsite, kokių nesąmonių gali prirašyti būdamas aštuoniolikos. Ir jei galvojat, kad čia aš viena tokia, o jūs prieš dešimtį metų buvot tokie pat protingi, faini ir šmaikštūs, kokie esate dabar, puikiai valdėte žodžio ir vaizdo meną, metu jums iššūkį: peržiūrėkite savo bent penkerių metų senumo įrašus nė karto nesusiraukę ir nepajutę šiokio tokio gėdos jausmo.

 

„Na ir kas, – galite sakyti jūs. – Kodėl kažkam turėtų rūpėti dalykai, kuriuos parašiau prieš pusę dešimtmečio ar pusę savaitės?“ Ir iš tiesų dar visai neseniai nereikėjo jaudintis dėl savo įvaizdžio internete, o asmeninis prekės ženklas buvo tik žymių žmonių, politikų ar didelių kompanijų vadovų problema. Socialinės medijos visa tai pakeitė – asmeninis brandas tampa vis reikalingesnis ne tik norint gauti savo svajonių darbą, bet ir siekiant sėkmingai kopti karjeros laiptais įmonėje, kurioje dirbate dabar.

 

Susitvarkykite socialinių medijų paskyras

 

Portfolio ir viešai prieinamas turinys, straipsniai žiniasklaidoje, žinutės ir nuotraukos socialinėse medijose, kitų žmonių nuomonės apie jus ir jūsų darbus – asmeninį prekės ženklą sudaro visa tai ir dar daugiau. Ar tai reiškia, kad norėdami susikurti asmeninį brandą turite staiga tapti internet famous, bent keturis kartus per dieną atnaujinti socialinių tinklų paskyras ir išsakyti savo nuomonę visais klausimais?

 

Tikrai ne – yra skirtumas tarp buvimo žinomam internete ir asmeninio prekės ženklo kūrimo. Asmeninis brandas padeda tapti žinomam profesinėje sferoje, todėl jei nesate visų galų meistras, apie viską kalbėti tikrai nereikėtų. Apsibrėžkite sritį, kurioje norite save pozicionuoti ir kurioje jaučiatės tvirtai, ir atraskite unikalų požiūrio kampą, padedantį išsiskirti iš kitų specialistų.

 

Ir nors aktyvumas socialiniuose tinkluose – būtinas, vis dėlto pradėti reikėtų nuo socialinių medijų paskyrų higienos: pašalinkite netinkamą ir kitus galintį įžeisti turinį, atnaujinkite informaciją apie save bei gerai pagalvokite, kiek asmeninio gyvenimo peripetijų norėsite atskleisti.

 

Daugiau skaitykite čia.