Naujienos

 

„Facebook“ naujovės 2019-aisiais verslui

Data: 2019 m. balandžio 08 d.

Praėjo vos keli mėnesiai, o 2019-ieji žengia koja kojon su įvairiomis naujovėmis. Tokie pokyčiai gali būti svarbūs versle. Sparčiai keičiasi ne tik rinka, bet ir vartotojų norai. Intensyvėjant gyvenimo tempams, dažnai nebesuspėjame įvertinti mums siūlomų produktų, todėl reikia galvoti apie alternatyvas.

 

Pranešime žiniasklaidai rašoma, kad nemažai išeičių šiam galvosūkiui išspręsti pažėrė „Facebook“.

 

Produkto žyma

 

„Facebook“ ir „Instagram“ tapo darniu duetu, siekiant apsipirkimą padaryti interaktyviu ir daug patrauklesniu nei pastarasis buvo iki šiol. Atsirado galimybė prekės ženklo „Instagram“ paskyroje talpinamose istorijose pridėti produkto žymą ir net tokiu būdu įsigyti siūlomą produktą.

 

 

Interaktyvios vizualizacijos

 

 

Sustiprinti interaktyvios vizualizacijos pojūčiai leis išbandyti produktą. Įsijungiate „Facebook“ platformoje kamerą ir galite išbandyti norimos spalvos lūpdažio toną arba „pasimatuoti“ patikusius akinius. Tokiu būdu suteiksite pirkėjui galimybę išbandyti produktą neišėjus iš namų. „Facebook“ taip pat turi istorijų funkciją, kuri leis apžiūrėti prekę tokiu pat būdu kaip siūlo „Instagram“.

 

Programėlių testavimo galimybė

 

Taip pat „Facebook“ turi pasiūlymų ir žaidimų programėlėms. Dabar žaidimų programėles galima išbandyti prieš jas instaliuojant, taip išvengiant nenaudingo ar jums nepatrauklaus produkto, be to, tokiu būdu sutaupant jūsų telefono įrenginio atmintį.

 

Rekomendacijos

 

Reikia nepamiršti ir galimybės pirkėjui palikti rekomendaciją. Juk ir perkant prekę „gyvai“ dažnai tariamės ar konsultuojamės su pažįstamais dėl vieno ar kito daikto, paslaugos. Įsivaizduokite, kaip sunku nuspręsti to negalint įvertinti realiai. Būtent galimybė palikti rekomendaciją panaikina šį trūkumą ir galite susidaryti įspūdį apie produktą, net nepaskambinę draugui.

 

Kitos naujovės Verslo

 

paskyros taip pat buvo adaptuotos, atsižvelgiant į „Facebook“ platformos galimybes tam, kad būtų paprasčiau juos valdyti naudojantis šios programėlės įrankiais. Galutinei optimizacijai buvo pasitelkiami video siužetai. Net jeigu neturite tam produktui reklamuoti skirto video, „Facebook“ nuo šiol pasiūlys, kaip nuotrauką padaryti tokia pat interaktyvią kaip ir vaizdo įrašą (pvz., pridėti grafinį vaizdą).

 

Įsivaizduokite, kad verslo puslapiams netgi nereikės daryti papildomos analizės, kaip reklama „Facebook“ paveikė vartotojus. Tai už jus padarys pat „Facebook“, suskaičiavęs produkto pardavimą, po ištirto produkto pasiekiamumo.