Naujienos

 

Kasmetinėje konferencijoje feisbukas pristatė planuojamus pokyčius

Data: 2019 m. gegužės 06 d.

Kalifornijoje vykstančioje kasmetinėje feisbuko konferencijoje „F8“ pristatomos svarbiausios naujienos, kurių iš didžiausio pasaulyje socialinio tinklo galima tikėtis ateinančiais metais. Šioje konferencijoje dalyvaujantis „Eddy Travels“ marketingo vadovas Adomas Baltagalvis pasakoja, kad didžiausias dėmesys šiemet skiriamas privatumui, saugumui, kur kas didesniam bendravimui uždarose erdvėse.
 
„Nepaprastai daug dėmesio buvo skirta bendruomenėms, jų kūrimui ir vystymui. Naujasis „Facebook“ aplikacijų dizainas padės vartotojams kur kas paprasčiau prisijungti ir bendrauti grupėse – vartotojai galės lengviau atrasti įdomias grupes pagal specifinius pomėgius ir netgi matyti aktualių grupių rekomendacijas prie gyvų video transliacijų „video“ skiltyje. „Adidas“ marketingo viceprezidentė Emily Maxey pabrėžė, kad tokios grupės ne tik padeda efektyviau įtraukti bendruomenės narius ir internete, ir gyvai, bet kartu prisideda prie dažnesnių užsakymų ir didesnių pirkimo krepšelių“, – pirmosios dienos dalinosi įspūdžiais A. Baltagalvis.
 
Pasak jo, dar daugiau dėmesio buvo skirta „Messenger“ platformai: „Facebook“ dar kartą patvirtino, jog ateityje „Messenger“ , „Instagram“ ir „WhatsApp“ žinučių sistemos bus sujungtos į vieną, kas leis vartotojams kur kas paprasčiau bendrauti su visais draugais ir pažįstamais, nepriklausomai nuo platformos. „Kartu tai yra nepaprastai džiugios naujienos ir verslams – jie gaus efektyvesnį priėjimą prie daugiau nei 2,4 milijardų vartotojų, kurie jau naudojasi žinučių siuntimo programėlėmis“, – sakė A. Baltagalvis.
 
Daugiau skaitykite čia