Naujienos

 

Kšištof Leščevskij. Kaip padidinti „Google Ads PPC“ vertę?

Data: 2019 m. balandžio 08 d.

Jei nesate stambus verslininkas, jums, ko gero, svarbi kiekviena biudžeto moneta. Ir jei „Google Ads PPC“ (angl. pay-per-click) kampaniją laikote svarbiausia reklamos dalimi, turėkite omenyje, kad investicijos į ją dar negarantuoja efektyvaus poveikio. Daugiau pinigų dar nereiškia sėkmingos kampanijos, todėl prieš keliant išlaidų sumą, atkreipkite dėmesį į šias naujausias tendencijas, kurios gali padidinti dabartinės mokamos paieškos reklamos išlaidų vertę.

 

Skelbimų ir nukreipimo puslapių pritaikymas mobiliesiems telefonams yra svarbesnis nei bet kada anksčiau 

Išplėskite savo klientų ratą optimizuodami skelbimus ir nukreipimo puslapius mobiliųjų įrenginių vartotojams. Kiekvienais metais išleidžiami nauji duomenys, rodantys didėjantį PPC mobiliuosiuose pranašumą už tradicinius įrenginius. Pagal statistiką, mobiliųjų reklaminės kampanijos parodymai per metus padidėjo daugiau nei dvigubai, kai paspaudimų rodikliai išliko nuoseklūs. Kokias pasekmes tai turi mažiems verslams?

 

Jei norite išlaikyti tvirtą kokybės balą ir sukurti skelbimus, kurie iš tikrųjų pagerintų jūsų konversiją, įsitikinkite, kad skelbimai yra pritaikyti mobiliesiems prietaisams ir nukreipimo puslapiai yra patogūs vartotojui, nesvarbu, kokiais įrenginiais jie naudotųsi. Būdami PPC reklamuotoju, tikriausiai suprantate, kad aukštos kainos pasiūlymas dar negarantuoja jums aukštos pozicijos paieškos rezultatuose. Skelbimų platformoms, pavyzdžiui, „Bing“, „Facebook“ ir „Google“, yra svarbu, kad skelbimas būtų naudingas vartotojams.

Taigi, jei jūsų skelbimai iš mobiliosios pozicijos neatrodo gerai, arba nukreipimo puslapis nėra optimizuotas mobiliosioms versijoms – smarkiai smunka jūsų puslapio kokybės balas. Iš kliento pozicijos tai atrodo pateisinama. Ar kada nors jaučiate nusivylimą bandydami naršyti svetainėje, kuri nepatogi naviguoti? Ko gero, kiekvienas esame susidūrę su šia problema. „Bing“, „Google“ ir „Facebook“ taip pat, todėl ir stengiasi užkirsti kelią blogai vartotojų patirčiai.

 

Jei vis dar reikalaujate, kad būtų rodomas neoptimizuotas PPC skelbimas, pasiruoškite plačiai atverti piniginę – kuo mažesnis kokybės balas, tuo daugiau turėsite mokėti už skelbimus. Ir atvirkščiai – kuo jis bus aukštesnis, tuo mažiau išleisite.

Daugiau skaitykite čia