Violeta Kačinskienė. Ko dizaineris tikisi iš rinkodarininko?
Data: 2019 m. balandžio 12 d.
Džiaugiuosi, kad rinkodarininkai pasidomi, kaip pelnyti dizainerių meilę ir džiaugtis abipusiu, stipriu ryšiu, kuris gimdo sėkmingus reklamos projektus. Bet, ko gero, ne visi domisi, nes vis dar Lietuvoje tango šoka tik rinkodarininkas. Dizaineris geriausiu atveju plauna šokių salę.
Dėkui Juliui Kaknevičiui, kad palietė tikrai jautrią ir aktualią temą.
Pasidalinsiu (arba priminsiu) keletu minčių, kurios galėtų padėtų rinkodarininkams ir dizaineriams produktyviai dirbti kartu.
Meilė ir pagarba – abipusė ir lygiavertė. Rinkodarininkas nėra aukščiau dizainerio ir mintis „moku pinigus, todėl galiu tave vaikyti kairėn dešinėn, žemyn aukštyn“ – nėra protingiausia. Marketingo specialistas ir dizaineris turi skirtingus gebėjimus ir įgūdžius. Sklandiems projektams reikia tiek nepriekaištingo turinio, tiek harmoningos formos.
Profesionalų dizainerį reikia ne tik mylėti, būtina juo pasitikėti. Reklamoje spalvų, formų, šriftų, simbolių parinkimas remiasi ne intuicija, o moksliniais tyrimais (ypač neurodizaine). O koks pats stipriausias rinkodarininko argumentas, renkantis šiuos dalykus? Man nepatinka! Bet tau gali nepatikti, nes reklama skirta ne tau. Svarbiausia, kad tavo paslaugos ar produkto vartotoją veiktų.
Abipusiam supratimui labai padės konkretumas. Tokios neapibrėžtos frazės: „ Noriu švaraus dizaino“, „Reikia, kad būtų gražu“, „Įsivaizdavau ne taip“ gali reikšti skirtingus dalykus skirtingiems žmonėms. Žinokite, dizaineris nei ekstrasensas, nei telepatas, nei mentalistas. Jūsų minčių neskaito, todėl užduotį ir grįžtamąjį ryšį formuluokite labai aiškiai ir tiksliai. Geriausia netgi parodant konkretų vaizdą.
Daugiau skaitykite čia