Konkurencijos taryba: reklamos pažeidimų mastas – rimtas iššūkis
Data: 2019 m. balandžio 18 d.
Reklamos priežiūrą Valstybinei vartotojų teisių apsaugos tarnybai perleidžianti Konkurencijos taryba sako, kad galimų reklamos pažeidimų mastas yra didelis iššūkis, ypač daugeliui verslų persikeliant į internetinę erdvę.
„Mūsų gyvenimas vis labiau persikelia į internetinę, skaitmeninę erdvę, vis daugiau pažeidimų yra internete. Aišku, išlieka klasikiniai pažeidimai tiesiog fizinėse parduotuvėse. Kadangi tų parduotuvių, ypač internetinių, skaičius didėja, galų gale, neapsiribojame tiktai Lietuva, pažeidimų skaičius taip pat beveik neturi ribų“, – ketvirtadienį spaudos konferencijoje sakė tarybos pirmininkas Šarūnas Keserauskas.
Konkurencijos taryba pernai įvertino 475 reklamas (219 skundų ir 256 reklamas tarybos iniciatyva), o 214-ai reklamos davėjų išsiuntė įspėjimus. Nustatyti 3 Reklamos įstatymo pažeidimai.
„Galimų pažeidimų skaičius labai didelis. Pernai tikrinome, vertinome, daugiau nei 400 reklamų ir daugiau nei 200 atvejų mes išsiuntėme įspėjimus subjektams, kad jie galimai skleidžia klaidinančią reklamą ir tos reklamos buvo operatyviai nutrauktos. Tai vienas iš pagrindinių iššūkių, matyt, kaip dorotis su tokia didžiule atvejų apimtimi, kaip nustatyti prioritetus“, – sakė tarybos narys Elonas Šatas.
Daugiau skaitykite čia