Naujienos

 

Auganti marketingo specialistų paklausa augina Lietuvos marketingo asociaciją

Data: 2011 m. sausio 24 d.

Atsigaunant rinkai, marketingo specialistų poreikis Lietuvoje vėl auga, o taip pat – ir lūkesčiai šių specialistų kompetencijoms. Per metus Lietuvos marketingo asociacijos (LiMA) narių skaičius padidėjo X proc., o š. m. sausio mėn. atidarytas trečiasis asociacijos skyrius – Klaipėdoje.

„Šiuo metu į LiMA įstoja vidutiniškai 20 naujų narių per mėnesį, – sako LiMA valdybos pirmininkas Simonas Bartkus, – Asociacijos atlikto tyrimo duomenimis, prieš metus daugiau nei 14 proc. įmonių atsisakė dalies marketingo darbuotojų paslaugų, o šiemet 47 proc. įmonių vėl didina marketingo biudžetus, todėl kyla poreikis kvalifikuotiems marketingo specialistams“. S. Bartkus prognozuoja, kad marketingo specialistų paklausa turėtų augti dar keletą metų.

 S. Bartkaus teigimu, auga ne tik marketingo specialistų paklausa, tačiau keičiasi ir požiūris į šią, palyginti, naują specialybę mūsų šalyje. Šiemet marketingas turėtų išlikti tikslingas, kaip ir pernai, bus svarbus efektyvus biudžeto panaudojimas, tačiau jau daugiau dėmesio bus kreipiama į kūrybiškumą, vėl turėtų atsirasti didesnis poreikis įvaizdžio stiprinimui.

S. Bartkaus teigimu, per pastarąjį pusmetį, į organizaciją įsiliejo daugiau nei X narių iš Lietuvos regionų. Sąlygas tobulėti, patirties nariai tikisi gauti dalyvaudamiLiMAmokymuose, seminaruose ar diskusijose, tačiau atstumas dažnaitampakliūtimi dalyvauti.Dėlto šiemetLiMAtęsia plėtrą regionuose – įkūrusLiMAskyrius Kaune ir Šiauliuose, šį mėnesį įsteigtas ir skyrius Klaipėdoje.

Sausio mėn. Klaipėdoje įvyko šio regiono LiMA skyriaus steigiamasis susirinkimas, kuriame buvo išrinkta 5 narių valdyba: UAB „Klaipėdos LEZ Valdymo bendrovė” marketingo projektų vadovė Dalia Petrauskienė, UAB „Naftos grupė” strateginių projektų direktorius Donatas Jonikas, UAB „Radijas kelyje” direktorė komercijai Vilma Vainorienė, parduotuvės „Tavo dviratis” savininkė Lina Stanevičiūtė. LiMA Klaipėdos skyriui vadovaus UAB „Vistrona” direktorė Daiva Dieninė.

Naujojo Klaipėdos skyriaus vadovė D. Dieninė pastebi dar vieną skyriaus privalumą, nes dažniausiai kiekvienam miestui taikomi globalūs marketingo veiksmai skiriasi – įgauna vietinius bruožus. Vadovės teigimu, uostamiestyje bus tęsiamosLiMAgeros praktikos veiklos: kvalifikuotų specialistų vedami marketingo seminarai, diskusijos bei marketingo dirbtuvės.

Artimiausiu metu Šiauliuose ir Klaipėdoje vyks jau tradicija tapusios konferencijos „LiMA Day“, kurių dalyviai turi galimybę įgyti vertingų žinių iš konferencijoje kalbančių marketingo profesionalų, pasisemti idėjų bei išplėsti pažinčių su bendraminčiais ratą.

 Lietuvos marketingo asociacija (LiMA) įkurta 2004 m. Organizacija vienija 250 fizinius ir juridinius asmenis, dirbančius marketingo srityje.LiMAskyriai veikia trijuose didžiausiuose Lietuvos miestuose – Vilniuje, Kaune ir Klaipėdoje – bei Šiauliuose.