Paaiškėjo tarptautinio konkurso studentams „Creative Shock“ nugalėtojai
Data: 2011 m. lapkričio 08 d.
ISM Vadybos ir ekonomikos universiteto Studentų atstovybės pirmą kartą Lietuvoje organizuotą tarptautinį konkursą studentams „Creative Shock“ laimėjo komanda „99%” iš Stokholmo aukštosios ekonomikos mokyklos Rygoje „SSE Riga“, sėkmingai įveikusi Lietuvos marketingo asociacijos (LiMA) parengtą finalinę konkurso užduotį. Antrąją ir trečiąją vietas dalinosi „G_Pet“ ir „SUIDĖJA“ komandos iš ISM Vadybos ir ekonomikos universiteto. Konkurse dalyvavo 52 komandos iš 14 Europos universitetų.
Per 2,5 val. įgyvendindamiLiMApateiktą užduotį – sukurti vienos valstybinės įmonės marketingo strategiją – konkurso dalyviai rungėsidėlverslo pietų su Europos metų vadovu išrinktu kompanijos „GetJar“ vadovu ir įkūrėju Ilja Laursu. Pasak I. Laurso, vienas iš svarbiausių rinkodaros aspektų – komunikacija – turi labai svarbų vaidmenį bendraujant su verslo partneriais ir darbuotojais. „Rinkodara per dažnai suvokiama labai siaurai, tarsi tik įrankis pritraukiantis daugiau klientų“, – pabrėžia jis.
Kad patektų į finalą, dalyviai turėjo atlikti užduotį, susijusią su partizaniniu marketingu – „Buzz challenge“. Kiekvienai komandai buvo paskirta po socialine ar labdaringa veikla užsiimančią organizaciją – „Maisto bankas“, Nacionalinis kraujo centras, „SOS gyvūnai“, „Kitas variantas“ arba EEPA. Šioms organizacijoms reikėjo sugalvoti tokią rinkodarinę idėją, kuri sukurtų kuo didesnį atgarsį visuomenėje, tačiau įgyvendinant nebūtų naudojama daug finansinių išteklių. „Maisto bankui“, kurio tikslas yra pritraukti kuo daugiau maisto produktus aukojančių žmonių, buvo siūloma naudoti grojančią ir šviečiančią dėžę, kuri tuo pačiu keltų praeiviams teigiamas emocijas, Nacionaliniam kraujo centrui – viešajame transporte iškabinti tuščius kraujo maišelius su dėmesį atkreipiančiais klausimais, kurie skatintų donorystę. Jaunimo organizacijai „Kitas variantas“ – įtraukti mokinius į papildomą veiklą, kurioje jie galėtų bent trumpam įsijausti į policininko, gydytojo ar kitos profesijos vaidmenį. Netikėčiausiose vietose išdėlioti iš balionų išpūsti šuniukai turėtų padidinti organizacijos „SOS gyvūnai“ žinomumą, o senus ir niekam nereikalingus televizorius bei kitą techniką išdėliojus viešose erdvėse, būtų galima sukurti partizaninę reklamą asociacijai EEPA, užsiimančiai elektros ir elektronikos atliekų surinkimu.
Finalinės užduoties laimėtojus Lietuvoje šiemet vertino komisija, kurią sudarė Lietuvos marketingo asociacijos atstovai – LiMA valdybos pirmininkas Simonas Bartkus, valdybos nariai Ieva Naujalytė ir Rytis Buračas, LiMA ekspertų grupės narys Linas Šiautkulis, Vilniaus skyriaus valdybos narė Sandra Šiaulienė, taip pat – ISM vadybos ir ekonomikos universiteto rinkodaros direktorė Dovilė Juršytė, ISM Magistrų klubo atstovė Julija Adomaitytė, doc. dr. Indrė Pikturnienė bei Vilniaus oro uosto Neaviacinių paslaugų skyriaus vadovas Justinas Stepšys.
Pirmą kartą Lietuvoje organizuojamas projektas „Creative shock“ yra kasmet pasaulyje rengiamos „Tarptautinės verslumo savaitės“ dalis. Daugiau nei 50 šalių vykstantis renginys skatina milijonus jaunų žmonių atrasti savyje kūrybiškumo, inovatyvumo ir verslumo galias.
Komandos „99%” partizaninė idėja: http://www.youtube.com/watch?v=ugejubgIbB8
Komandos „G_Pet“ partizaninė idėja: http://vimeo.com/32539449
Komandos „SUIDĖJA“ partizaninė idėja: http://www.youtube.com/watch?v=N7kQGrk-htk
Komandos „Reivas” partizaninė idėja: http://www.youtube.com/watch?v=KzfSKmWEL0U
Komandos „Ekonomika“ partizaninė idėja: http://www.youtube.com/watch?v=qnCbHkRJR1U