Kritika dėl reklamos sporto klubo neišgąsdino: humoras turi teisę gyvuoti
Data: 2024 m. rugpjūčio 20 d.
Sporto klubo „Gym+“ reklamos su užrašais „Gražus tik savo mamai/augintiniui? Būk gražus iš tikrųjų!“ socialiniuose tinkluose sutiktos diskusijomis, ar tokia komunikacija šiais laikais tinkama ir neperžengia etikos ribų. Kol internautai ginčijasi, pats sporto klubas sako nieko blogo šiose reklamose neįžvelgiantis ir neigiamų komentarų nesureikšminantis.
Komunikacijos konsultantas Tomas Kirša sako, kad „Gym+„ reklama akivaizdžiai siekė dėmesio. „Juk skambius „Call to action“ (pardavimus skatinančias frazes) geriausiai sukuria toksiškos klišės. Iškart sukelsi potencialiam klientui gėdą – juk bobos ir čiuvai nežiūrės“, – ironizuoja jis.
„Ne tik per giminės balius gali išgirsti tokias mielas „kultūrinio paveldo“ frazes kaip „Antai kaip pasitaisęs, gal nevalgyk“, „o kažkas rytais mėgsta bandeles“, „valgyk daugiau, nes per sportus matosi tik kaulai“, „Ar motina nemato, kas iš tavęs liko“. O reklamytės apie protą ir sveikesnį kūną nesinorėjo pasileisti? Maketas juk išties skoningas“, – pastebi T. Kirša.
Skaitykite plačiau čia.