„TikTok“ reklama jau Lietuvoje. Ką svarbu žinoti verslams?
Data: 2024 m. rugpjūčio 1 d.
Dauguma verslų ir reklamos specialistų kelerius metus laukė galimybės reklamuotis kasmet sparčiai populiarėjančiame „TikTok“. Ir pagaliau sulaukė – nuo šiandien reklama startavo visose Baltijos šalyse. Ką svarbu žinoti verslams, kurie prie savo paslaugų ar produktų pardavimų kanalų nori įtraukti ir „TikTok“?
Pirmiausia, reikėtų suprasti, jog „TikTok“ per pastaruosius metus itin revoliucionavo. Nuo platformos, kur vartotojai galėjo išreikšti save naudodami muziką, su edukacija persipynusių kūrybos išraiškų (grožio ir makiažo tendencijos) iki 2022 m. sprogusio kultūrinio turinio tendencijų, vadinamo BookTok, kuris iš esmės keičia literatūros skaitytojų įpročius, CleanTok ir pan. teminių raktažodžių, tampančių turinio kultu.
Plačiau skaitykite čia.