Naujienos

 

Konkurencinių pranašumų paieškos: kaip didieji duomenys padeda išsiskirti iš verslų minios?

Data: 2022 m. rugsėjo 26 d.

Per pastarąjį dešimtmetį sparčiai pasikeitus reklamos galimybėms, verslai nebeįsivaizduoja virtualios erdvės neapimančios marketingo strategijos. Ekspertai pažymi, kad koja kojon su permainomis reklamos srityje žengia ir galingas, skaitmeninį pasaulį aiškesniu paverčiantis fenomenas – didieji duomenys bei jų analizė. Kaip jais paremti įrankiai gali praversti kuriant įmonės marketingo strategiją ar net išgelbėti verslą nuo reputacinės krizės bei kokia jų ateitis?

 

Didžiaisiais duomenimis paremtus sprendimus kuriančios įmonės „Oxylabs“ klientų vadybininkas Matas Žebrauskas pranešime žiniasklaidai pasakoja, kad šiuolaikinis marketingas didžiąją dalimi jau yra persikėlęs į skaitmeninę erdvę.

 

„Čia įmonės kovoja dėl aukštesnių pozicijų „Google“ paieškos sistemoje, siekia būti vis labiau pastebimos internetinėje erdvėje. Todėl paraleliai į pagalbą ateina ir didieji duomenys, kurie padeda analizuoti konkurentų pozicionavimą ir strategiją“, – sako M. Žebrauskas.

 

Anot jo, galima sakyti, kad tinkamas didžiųjų duomenų panaudojimas suteikia įmonėms ryškų konkurencinį pranašumą, nes marketingo strategijos kūrimui reikalingą analitiką galima atlikti automatizuotu būdu ir realiu laiku.

 

„Taip yra užtikrinamas tiksliausias įmanomas pozicionavimas, sukuriama galimybė pritraukti daugiau lankytojų, klientų bei siekti kitų verslo tikslų. Vis dėlto didieji duomenys su savimi atneša ir tam tikrų iššūkių. Informacijos, kurią galima atrasti internete, kiekiai yra praktiškai beribiai, todėl įmonės turi mokėti duomenis analizuoti, kad iš jų gautų didžiausią įmanomą naudą“, – teigia „Oxylabs“ klientų vadybininkas.

Skaitykite daugiau čia