LiMA žiniasklaidoje

 

Koks bus skaitmeninis marketingas šiemet – trijų dienų renginyje iš profesionalų lūpų

Data: 2023 m. sausio 20 d.

Renginių serijoje savo patirtimi ir įžvalgomis dalinsis 18 skaitmeninio marketingo profesionalų ir praktikų.

 

Renginių seriją atidarys „Mediabrands digital“ strategijų vadovas Kasparas Januitis, kuris pristatys esmines 2023 m. skaitmeninio marketingo tendencijas, o „Omnisend“ marketingo vadovas Evaldas Mockus pasidalins mintimis, kokios skaitmeninio marketingo tendencijos vyraus dar po 10 metų – 2032-aisiais.

 

Kokius dirbtinio intelekto įrankius marketingistams būtina išbandyti ateityje, svarstys „Venudu“ programų ir partnerysčių vadovas Darius Gerulis.

 

„MyWebAR“ papildomos realybės turinio kūrėja Karolina Sinkevič pasidalins įžvalgomis, kaip papildytą realybę pritaikyti marketinge ir komunikacijoje, o „Nordcurrent“ skaitmeninio marketingo vadovė Gintarė Šležaitė papasakos, ko el. prekybos verslas gali pasimokyti iš žaidimų industrijos

 

„Evolvery“ partneris Radvilas Šeputis pasidalins patarimais, kaip tinkamai išnaudoti visiems prieinamus analitikos įrankius, o „Surfshark“ skaitmeninės rinkodaros komandos vadovė Kamilė Račiūtė atkreips dėmesį į tai, ko verta nepamiršti, perkeliant duomenis į naująją Google Analytics 4 platformą.

 

Kokios turinio tendencijos socialiniuose tinkluose vyraus šiais metais, pristatys „Addrama“ ir „Mediapark“ jaunesnioji partnerė Laura Domarkė, o apie madingus ateities vizualinius sprendimus kalbės „Sons & Daughters ID“ kūrybos vadovas Adomas Jazdauskas.
 

Daugiau skaitykite >> Čia