Logo
Apie LiMANarystėRenginiaiSertifikavimasMetų CMOSMPKONTAKTAI
  • Marketingo darbuotojų paieška
  • Kontaktai
  • Deklaracija dėl verslo ryšių su Rusija ir Baltarusija
  • Naujienos
  • LiMA žiniasklaidoje
  • Pagalbos Ukrainai iniciatyvų sąrašas
  • LiMA įstatai
  • Etikos kodeksas
  • Valdyba
  • Rėmėjai ir draugai
  • LiMA privatumo politika
  • LiMA slapukų aprašymas
  • 1,2% parama
  • 2021 m. veiklos ataskaita
  • 2022 m. I pusmečio veiklos ataskaita

 mymyg

LiMA žiniasklaidoje / Archyvas

 
Pandemija atnešė medijų vartojimo pokyčius: kai kurie jų – negrįžtami

Pandemija atnešė medijų vartojimo pokyčius: kai kurie jų – negrįžtami

Data: 2021 m. vasario 02 d.

2020-ieji metai atnešė pokyčius į kone visas gyvenimo ir verslo sritis. Medijos – taip pat ne išimtis. Apie tai, kaip per pirmąjį ir antrąjį karantiną keitėsi medijų vartojimas, prie kokių pokyčių teko prisitaikyti industrijai ir kokiai ateičiai ruoštis, Lietuvos marketingo asociacijos (LiMA) organizuotame renginyje „LiMA Digital Marketing Update‘21“ pasakojo Delfi tyrimų ir įžvalgų vadovė Renata Mackevičienė.

 
LiMA žiniasklaidoje
  
Informacija atnaujinta: 2023.01.20 10:42

Kontaktai

Lietuvos marketingo asociacija (LiMA)

Gedimino Prospektas 20 (Workland), Vilnius LT-01103, Lietuva

info@lima.lt

+370 672 90 607

 

Visi kontaktai

 

LiMA naujienlaiškių prenumerata

ŽMONĖS. ŽINIOS. PATIRTYS.

LiMA siekia stiprinti marketingą Lietuvoje, edukuoti marketingo specialistus. LiMA vienija marketingo bendruomenę, padeda gilinti marketingo žinias, suteikia terpę mokytis iš kitų patirčių. Plačiau...

  • Apie LiMA
  • Narystė
  • Renginiai
  • Sertifikavimas
  • Metų CMO
  • SMP
  • KONTAKTAI