LiMA žiniasklaidoje

 

Išrinkta nauja Lietuvos marketingo asociacijos valdyba

Data: 2024 m. kovo 18 d.

Lietuvos marketingo asociacija (LiMA) kovo 15 d., penktadienį, vykusiame visuotiniame narių susirinkime išrinko valdybą naujai 2 metų kadencijai. Ją sudaro 7 savanoriškais pagrindais pareigas einantys LiMA nariai. Pagrindinės valdybos atsakomybės – asociacijos veiklos strategijos ir programos formavimas, svarbiausių Lietuvos marketingo specialistus vienijančios asociacijos gyvavimo, plėtros bei valdymo klausimų sprendimas, rašoma pranešime žiniasklaidai.

„Šiemet į LiMA valdybą pretendavo net 13 kandidatų. Tiek stipri kandidatų patirtis, tiek jų pasiruošimas, solidūs prisistatymai ir pasiryžimas dirbti LiMA organizacijos labui rodo organizacijos brandą ir plėtros galimybes“, – pastebi LiMA direktorė Alvydė Palaimaitė.

LiMA valdybą sudaro 7 asmenys. Prie valdybos prisijungė penki nauji nariai: „Swissmoney“ pajamų augimo vadovė ir „Metų CMO’23“ titulą pelniusi Giedrė Vilkė, „Civitta“ partnerė Rūta Gaudiešienė, „Eika“ grupės rinkodaros ir komunikacijos vadovas Irmantas Matilionis, „MC Partners“ direktorė, laisvai samdoma marketingo vadovė Neringa Čeponė, „Teltonika IoT Group“ mokymų ir ugdymo projektų vadovė Indrė Pikturnienė.

Naujos LiMA valdybos nariais buvo perrinkti du ekspertai: „Baltic Sandbox Ventures“ partneris ir direktorius Andrius Milinavičius ir „NFQ.email“ komandos vadovas Matas Pocius.

„Nauja marketingo profesionalų valdyba, pasižyminti degančiomis akimis ir širdimis, nepalieka abejonių, kad LiMA žengs dar toliau ir stipriau įtvirtinant marketingą kaip svarbiausią strateginę kompetenciją, reikalingą kurti vertę versle ar viešajame sektoriuje“, – džiaugiasi buvęs ilgametis LiMA valdybos pirmininkas Linas Šiautkulis.

Prie komandos prisijungusi G. Vilkė tikisi stiprinti marketingo, kaip strateginio įrankio, suvokimą.

„Visuomenėje ir net versle vis dar gaji nuomonė, kad marketingas yra lygus komunikacijai ar banerinių skydelių kūrimui, todėl norėtųsi prisidėti prie šio požiūrio keitimo. Strateginis marketingo suvokimas ir tokių profesionalų auginimas yra esminis įrankis leidžiantis pasiekti geriausių rezultatų įmonėje. Tikiu, kad mano pačios kelionė ir svari patirtis e. komercijos versle yra vertinga formuojant asociacijos viziją ir renkantis strateginius veiksmus“, – pasakoja G. Vilkė.

 

„Su LiMA sertifikavimu dirbu nuo 2016 metų prisidėjau prie LiMA Sertifikavimo sistemos kūrimo, o 2023 m. tapau LiMA Sertifikavimo tarybos nare ir kartu rengiau programas Europos marketingo konfederacijos (EMC) akreditavimui. LiMA sertifikavimo sistemos pripažinimas atveria plačias galimybes diegti įvairių lygmenų ir sričių kompetencijų ugdymo programas bei plėsti šią patirtį į kitas šalis. Būtent šioje srityje planuoju pagrindinį savo indėlį“, – sako nauja LiMA valdybos narė I. Pikturnienė.

N. Čeponė prie valdybos jungiasi siekdama prisidėti prie mentorystės programos diegimo asociacijoje.

„Kandidatuoti į valdybą nusprendžiau po 2 kadencijų LiMA Vilniaus taryboje. Iš vidaus mačiau, kokia tai stipri daugiau nei 1400 narių vienijanti profesinė bendruomenė. Skirtingos narių ekspertiškumo sritys įkvėpė inicijuoti LiMA mentorystės „Narys–Nariui“ projekto kūrimą, kai labiau patyręs narys dalindamasis patirtimi padės augti kitam profesionalui“, – sako N. Čeponė.

„Tapęs valdybos nariu sieksiu prisidėti prie LIMA narių lojalumo ir įsitraukimo didinimo, partnerysčių plėtros ir vystymo, didelį dėmesį skiriant informacinių partnerių plėtrai. Be to, tikiu, kad galėsiu daug duoti kuriant organizacijos komunikacijos strategiją bei inovatyvų ir naujomis formomis pateikiamą turinį LiMA nariams“, – ateities vizijomis dalinasi I. Matilionis.

 

„Ankstesnis LiMA valdybos ir administracijos duetas užaugino LiMA iki vienos stipriausių ir aktyviausių profesinių bendruomenių Lietuvoje. Džiaugiuosi galėdama prisijungti prie LiMA misijos ir iniciatyvų. Na, o pati labiausiai noriu prisidėti prie man asmeniškai svarbaus tikslo – stiprinti marketingo kaip strateginės verslo kompetencijos statusą Lietuvos verslo bendruomenėje. Taip pat norėčiau prie kiekybinės LIMA augimo dimensijos pridėti kokybinius tikslus – marketingo profesijos reputacijos auginimą“, – teigia R. Gaudiešienė.

„Visos LiMA bendruomenės vardu dėkojame kadenciją baigusiam valdybos pirmininkui Linui Šiautkuliui, valdybos nariams Raimondai Gudatei, Giedriui Juozapavičiui, Ornelai Ramašauskaitei ir Tomai Sabaliauskienei. Tikiu, kad jie ir toliau aktyviai įsitrauks į LiMA veiklas“, – išreiškia padėką LiMA direktorė A. Palaimaitė.

 

LiMA vienija daugiau nei 1400 marketingo ir su juo susijusių sričių specialistų bei vadovų, o asociacijos skyriai veikia keturiuose didžiuosiuose Lietuvos miestuose: Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje ir Šiauliuose. Asociacija yra Europos marketingo konfederacijos (EMC) narė, atstovauja marketingo srities interesus Lietuvos vyriausybinėse institucijose bei švietimo sektoriuje, bendradarbiauja su kitomis organizacijomis ir vykdo tarptautinį marketingo specialistų ir vadovų sertifikavimą.

Straipsnį galite skaityti čia.