Naujienos

 

Dalyvaukite tarptautinėje marketingo apklausoje „Marketing Agenda 2022"

Data: 2021 m. lapkričio 25 d.

EMC (European Marketing Confederation), kurią sudaro didžiosios marketingo asociacijos visoje Europoje, įskaitant ir LiMA, kviečia visus Europos marketingo lyderius ir vadovus dalyvauti kasmetinėje apklausoje, siekiant išsiaiškinti akcentuotinas marketingo sritis, planus ir prioritetus 2022 metams.

 

„Marketing Agenda 2022" siekia atsakyti į šiuos klausimus:

    • Kokios marketingo sritys ir projektai bus svarbūs/akcentuojami jūsų kompanijoje 2022 metais?

    • Kokie yra pagrindiniai iššūkiai ir kliūtys, siekiant sėkmingai įgyvendinti šias sritis ir projektus?

 

Apklausa skirta: marketingo vadovams, marketingo projektų vadovams, įmonių direktoriams ir valdybos nariams visoje Europoje.

 

Apklausos tikslas: geriau suprasti skirtingų šalių įmonių marketingo strategijas, procesus, iššūkius ir reikalavimus ateinantiems metams. Jos rezultatais siekiama suteikti kryptį tolimesnėms studijoms visoje Europoje.

 

Apklausą anglų kalba užpildyti užtruksite iki 5 min.

Prašome ją užpildyti iki 2021 m. gruodžio 16 d.

 

Apklausą rasite čia.

Užpildžiusiems apklausą, bus atsiųsti apibendrinti tyrimo rezultatai.