Data: 2020 m. gruodžio 18 d.
Equality, data ethics, and reaching the at-home consumer are just some of the topics on marketing agendas for 2021. But what other digital marketing trends will be making waves in the coming year? Google leaders from across EMEA share their predictions for 2021.
Be skaitmeninių verslo sprendimų šiandien neįmanoma žengti nė žingsnio, kadangi tiek verslas, tiek rinkodara remiasi į tą patį kertinį akmenį – vartotojo poreikio nustatymą. Rinkodara tampa ne tik brandesne, bet ir tikslesne, galinčia ne tik matuoti verslo progresą, bet ir nuspėti tam tikrus veiksnius. Nepaisant to, ateityje šios srities laukia keli iššūkiai.
Pandemija dar labiau pakeitė vadovų vaidmenį organizacijos komunikacijoje. Didžiajai daliai darbų vykstant per nuotolį, vadovai turi daugiau dėmesio skirti reguliariam bendravimui ir komunikacijai ne apie plėtros planus, o bendrą pandemijos situaciją bei su tuo susijusius įmonės sprendimus. Pokyčiai palietė ir vidinės komunikacijos specialistų darbą.
Apie tai, kaip rengiama socialinių tinklų strategija, apie etapus ir pagrindinius komponentus. Apie analizę, auditą, priemonių įvertinimą, reklamą ir ne tik, kalbės Darius Gerulis, verslo vystymo vadovas iš „Caption“.
Data: 2020 m. gruodžio 17 d.
Kas yra prekių ženklas? Lietuvos Respublikos valstybinis patentų biuras teigia, kad prekių ženklu gali būti bet koks žymuo, kurio pagrindinė paskirtis – atskirti vieno asmens prekes arba paslaugas nuo kito asmens prekių arba paslaugų. Bet jeigu žvelgiame giliau, vartotojui prekių ženklas nėra tiesiog žymuo.