„Lietuvos influencerių reitingas“: pasidalinkite savo ekspertiška nuomone
Data: 2022 m. gruodžio 16 d.
Nauja reklamos kampanija Lietuvos gamtoje kviečia atrasti nenykstančias rūšis
Data: 2022 m. spalio 19 d.
Nuo svajonių marketingisto portreto iki pardavimo užsienyje strategijų: konferencijoje LiMA DAY jau šį trečiadienį
Data: 2022 m. rugsėjo 27 d.
Simonas Bielskis. Metavisata ir e. komercija: kodėl ateityje apsipirksime kitaip?
Data: 2022 m. rugpjūčio 23 d.
Paieškos balsu optimizavimas: kaip tobulinama technologija ir kokia nauda verslui?
Data: 2022 m. rugpjūčio 09 d.
Organizacijos perkainoja vidinę komunikaciją: kas svarbu neapibrėžtumo laikotarpiu
Data: 2022 m. rugpjūčio 09 d.
2022 M. I PUSMEČIO VEIKLOS ATASKAITA
Data: 2022 m. rugpjūčio 04 d.
Artėjant naujam LiMA rudens sezonui, pristatome 2022 m. pirmo pusmečio LiMA veiklos rezultatus!
Daug kalbama, bet mažai daroma: kodėl klientų patirtis dažnai lieka pamiršta
Data: 2022 m. liepos 28 d.
Kaip kuriamas prekės ženklas, remiantis vertybėmis?
Data: 2022 m. liepos 28 d.
Apie tai, kaip gimsta verslas ir kaip kuriamas prekės ženklas, remiantis vertybėmis.
Skaitmeninės rinkodaros naujienos: stiprūs dirbtinio intelekto žingsniai siekiant geresnių reklamos rezultatų
Data: 2022 m. liepos 20 d.
Kaip stiprinti pirkėjų lojalumą: pasaulinės tendencijos įgyvendinamos ir Lietuvoje
Data: 2022 m. liepos 20 d.
Ne tik „Stranger Things“: Vilniuje filmuota reklama Kanuose įvertinta prestižiniu prizu
Data: 2022 m. birželio 22 d.
Šių metų marketingo tendencijos: dar daugiau dėmesio skaitmeniniam marketingui ir unikalaus kliento patirčiai
Data: 2022 m. birželio 21 d.
Didžiausia konferencija Vakarų Lietuvoje „LiMA Day Klaipėda’22“ – jau šį ketvirtadienį
Data: 2022 m. birželio 15 d.
Pavojingi žaidimai su reputacija: senosios taktikos gali virsti nuodais
Data: 2022 m. balandžio 25 d.
5 priežastys, kodėl agentūros nenori dalyvauti konkursuose – kaip apsispręsti be jų?
Data: 2022 m. balandžio 21 d.
Paskelbtas jau trečiasis Lietuvos influencerių reitingas: lyderių pozicijose – gerai pažįstami veidai
Data: 2022 m. balandžio 20 d.
Mokamas skaitmeninis turinys vaikams jau tapo norma ir kitos pasaulinės turinio tendencijos vaikų turiniui
Data: 2022 m. balandžio 19 d.
Videografas dalinasi patarimais, kaip sukurti įspūdingą turinį socialiniams tinklams
Data: 2022 m. balandžio 15 d.
Vis dar neišnaudota reklamos niša: patarimai verslui, norinčiam reklamuotis „TikTok“
Data: 2022 m. balandžio 08 d.
Išrinkta nauja Lietuvos marketingo asociacijos valdyba!
Data: 2022 m. balandžio 06 d.
Lietuvos marketingo asociacija (LiMA) visuotiniame narių susirinkime išsirinko naują valdybą.
Kaip prekės ženklui įvaldyti klientų meilės kalbą: pasidalino, kur įkvėpimo semiasi profesionalai
Data: 2022 m. balandžio 04 d.
Kuriantiems reklaminį turinį turi svarbų patarimą: užsimiršus pinigai bus išmesti veltui
Data: 2022 m. kovo 31 d.
Apie karo pakeistus vartotojų įpročius
Data: 2022 m. kovo 29 d.
Apie tai, kaip pasikeitė vartotojų įpročiai prasidėjus karui Ukrainoje.
Baltijos šalių komunikacijos apdovanojimuose metų agentūros titulas – Lietuvos bendrovei
Data: 2022 m. kovo 26 d.
Reklama karo metu: geresnes pozicijas turės empatiški prekių ženklai nedingę iš eterio lauko
Data: 2022 m. kovo 25 d.
Ar pavyko Lietuvos organizacijoms išsaugoti reputaciją prasidėjus karui Ukrainoje?
Data: 2022 m. kovo 23 d.
Prasideda jau septintus metus iš eilės atliekamas Lietuvos Didysis reputacijos tyrimas.