Naujienos

 

Daug kalbama, bet mažai daroma: kodėl klientų patirtis dažnai lieka pamiršta

Data: 2022 m. liepos 28 d.

Įvairių sričių ekspertai dažnai kartoja, kad, pasikliaujant vartotojų patirtimi, verslai gali pasiekti savo išsikeltus tikslus ir patobulinti savo teikiamas paslaugas. Deja, bet daugelis įmonių vis dar pamiršta klientų patirties svarbą arba į klientų patirties kelionę atsižvelgia tik iš dalies. „Vis dar girdžiu, kad kliento patirtis nėra svarbu. Daugeliui verslų atrodo, kad viską daro gerai, o klientas bet kokiu atveju juos pasirinks. Realybė dažnai būna kitokia", - teigia mano pašnekovė Justina Klyvienė, Future Leadership inovacijų laboratorijos įkūrėja ir Inovacijų akademijos įkūrėja.

 

Pilną „M360“ straipsnį skaitykite čia →