Naujienos

 

NFT ir rinkodara: kas veža?

Data: 2023 m. sausio 20 d.

Įmonės žengia į NFT erdvę, nes tai suteikia prieigą prie visiškai naujos auditorijos, o to šiandien daugeliui trūksta. Dauguma verslo savininkų ir rinkodaros specialistų patvirtins – sėkminga rinkodara neįmanoma be bendruomenės kūrimo ir plėtros.

 

Socialinė žiniasklaida vis labiau įsiskverbia į mūsų gyvenimą ir verslą, todėl konkurencija dėl organinio pasiekiamumo tapo iššūkiu. Naujų bendruomenių atsiradimas keičia žaidimo sąlygas, o NFT suteikia įmonėms galimybę jame dalyvauti.

 

NFT (angl. non-fungible token) arba skaitmeniniai žetonai – palyginti naujas ir vis dar retai naudojamas produktas susisiekti su savo bendruomene, aplenkiant tradicinius rinkodaros kanalus. O be reikalo, nes NFT gali tapti pagrindiniu skaitmeniniu prekių ženklų ir jų vartotojų sąveikos tašku, kurį valdo pats prekės ženklas.

 

Nors žetonai daugiausia naudojami skaitmeniniams ištekliams pavaizduoti (konkretus vaizdas iš Bored Ape Yacht Club kolekcijos ar NBA video klipas), NFT technologija taip pat gali nustatyti unikalią patirtį, pavyzdžiui, faktą, kad dalyvavote renginyje, arba identifikuoti unikalų fizinio pasaulio objektą. Tam naudojamas skaitmeninis identifikatorius, kuris veikia kaip unikalus ir autentiškas NFT atributas. 

Daugiau skaitykite >> Čia