Vartotojų patirtis: kaip įmonės gali kilstelėti kokybės kartelę aukštyn
Data: 2023 m. sausio 31 d.
Atidžiai kurdamos kliento patirtį nuo pirmojo kontakto iki garantinio aptarnavimo, įmonės gali sulaukti ne tik teigiamų vartotojų atsiliepimų, bet ir pasiekti kitų tikslų: išvystyti prekės ženklą, pagerinti savo įvaizdį ar pritraukti naujų darbuotojų. Klientų patirtis – neatsiejama įmonių sėkmės dalis. Kartais sėkmingam įmonės augimui reikia visai ne produktų tobulinimo ar papildomų darbuotojų, o tiesiog įšokti į kliento batus, rašoma pranešime žiniasklaidai.
„Kliento patirtis įgyja vis didesnę reikšmę bendram įmonės vertinimui“, – tvirtina lietuviško rinkodaros automatizacijos startuolio „Omnisend“ klientų aptarnavimo direktorius Deivydas Daugėla. Šiandien palikti gerą įspūdį klientams nėra taip paprasta, nes vartotojai turi aukštus lūkesčius. Produktais ar paslaugomis kiekvienas nori naudotis paprastai ir greitai.
Taip pat, klientai nėra labai atlaidūs, todėl išlaikyti juos ilgesnį laiką gali būti sudėtinga. Tai patvirtina ir verslas – „Bain & Company” apklausoje du iš trijų įmonių vadovų teigė, kad klientų lojalumas yra žemesnis, nei anksčiau. Kovą dėl klientų sustiprina ir didelis pasirinkimas bei prenumeratos principu teikiamos paslaugos. Tai leidžia lengviau rinktis iš konkuruojančių pasiūlymų. D. Daugėla įspėja – verslo konsultantų „PwC“ duomenimis, maždaug trečdalis žmonių yra linkę atsisakyti mėgstamo prekės ženklo po vos vienos blogos patirties.
Skaitykite daugiau >> Čia