Kokios tendencijos vyraus „Instagram“ socialiniame tinkle 2023-iaisiais metais?
Data: 2022 m. gruodžio 05 d.
Prognozuojama, kad ateinančiais metais vartotojų skaičius ir toliau augs, o turinio kūrėjai ir prekių ženklai ieškos naujų sprendimų, kurie padės prisitaikyti prie platformos pokyčių. Socialinių tinklų rinkodaros specialistė Indrė Širkienė dalinasi 7 tendencijomis, kurias galėsime stebėti „Instagram“ ateinančiais 2023-iaisiais metais.
Daugiau rekomenduojamo turinio
Dėl algoritmo pokyčių savo pagrindiniame „Instagram“ įrašų sraute matysime vis daugiau mums nepažįstamų kūrėjų įrašų, kurių patys nesekame. Tokiu būdu platforma bandys suteikti daugiau matomumo mažesniems ir nišiniams kūrėjams, kuriantiems aktualų ir įdomų turinį. Vadinasi, galima prognozuoti, kad 2023-ieji „Instagram“ socialiniame tinkle bus būtent smulkiųjų turinio kūrėjų metai.
Populiarės mokamas turinys
Stebint bendrą tendenciją, kuri rodo, jog žmonės vis dažniau yra linkę už kokybišką turinį paremti kūrėjus, „Instagram“ platformoje taip pat atsirado funkcija, kuri leidžia dalį savo kuriamo turinio apmokestinti. Tikėtina, kad jos populiarumas ir poreikis ateinančiais metais tik dar labiau augs, vadinasi, augs ir vertingo, išskirtinio turinio reikšmė.
Prioritetas – bendruomenėms
Būtent bendruomenių telkimas, o ne tik gausus sekėjų būrys, bus tai, į ką orientuosis tiek verslai, tiek įprasti turinio kūrėjai „Instagram“ komunikacijoje. Įdomu ir tai, kad vis daugiau bendruomenių susikurs savo paskyras, kuriose susiburs ir bendraus vieni su kitais. Pirmąsias užuomazgas galime matyti ir dabar. Štai Lietuvoje savo „Instagram“ paskyrą turi mamų bendruomenė @motherhoodissexy arba laisvai samdomų specialistų bendruomenė @laisvadarbiai.