„Lidl“ kalėdinė kampanija – apie šventes be įtampos
Data: 2022 m. lapkričio 05 d.
„Atsipalaiduokite, juk šventės artėja“ – tokiu šūkiu pasitinka ir šventinį laikotarpį kartu lengviau išgyventi kviečia prekybos tinklas „Lidl“.
Kristina Mažeikytė, „Lidl Lietuva“ Rinkodaros departamento vadovė, teigia, kad šį kartą tinklas vienas iš pirmųjų tarp didžiųjų prekybos centrų Lietuvoje pradeda kalėdinę kampaniją. Pasak jos, šis sprendimas yra nulemtas pačios šventinės komunikacijos krypties.
„Norime savo pirkėjams padėti lėtai ir be įtampos laukti didžiųjų metų švenčių bei mėgautis pasiruošimo akimirkomis. Kampaniją pradedame ganėtinai anksti, kviesdami šventinio pasiruošimo nepalikti paskutinei minutei, kad kuo anksčiau galėtume pasakyti sau „atsipalaiduok“, – išplatintame pranešime teigia K. Mažeikytė.
Ji akcentuoja, kad tiek vaizdo klipas, tiek kitos priemonės bei turinys, kuriuos šiemet pasiūlys, turi vieną aiškią – lengvumo kryptį.
„Mes irgi esame žmonės, kurie susiduria su tuo pačiu lėkimu, automobilių spūstimis ar paskutinės minutės dovanų paieškomis. Todėl empatiškai pažiūrėjome į tai, ką norime atnešti savo pirkėjams ir drauge su jais kuo lengviau sulaukti vienų gražiausių metų švenčių“, – sako K. Mažeikytė.
Klipe skamba dar 1977-aisiais grupės „The Commodores“ išleista legendinė daina „Easy“.
„Lidl Lietuva“ atstovai žada, kad lengvumo žinutė neapsiribos tik vaizdo klipu ar ryškiomis reklamomis, kuriamas interaktyvus skaitmeninis turinys, kampanija bus pristatoma ir pateikiama įvairiomis formomis – socialiniuose tinkluose, nuotraukose, receptai šventiniam stalui, žaidimai.
VŽ skelbė, kad pirmoji su kalėdine kampanija jau startavo IKEA. Joje specialiai šių metų šventėms sukurta poema ir kalėdinė namų istorija iš garsų, veiklų, kvapų ir paprasto šeimos buvimo kartu. Pasak prekybininkės, tai priminimas, kad svarbiausi dalykai daug nekainuoja.
Reklamą galite pamatyti čia.
Plačiau skaitykite čia.