Naujienos

 

LiMA DAY Kaunas’22: kaip efektyviau išnaudoti skaitmeninį marketingą

Data: 2022 m. spalio 20 d.

Ekonominio neapibrėžtumo sąlygomis marketingo departamentai didžiausią dėmesį ir biudžetus skiria į rezultatą orientuotam (angl. „performance“) marketingui. Nuo pagrindinių performance marketingo tendencijų apžvalgų iki praktinių patarimų verslams – toks pluoštas informacijos ir pasidalijimo patirtimi laukia konferencijos „LiMA DAY Kaunas’22: Performance marketing!“ dalyvių.

 

„Šiuo metu dauguma marketingistų sprendžia kaip efektyviausiai panaudoti turimus biudžetus siekiant didinti pardavimus ir išsiskirti vis stiprėjančioje konkurencinėje aplinkoje. Būtent todėl šių metų LiMA DAY KAUNAS’22 konferencija sieksime pasidalinti idėjomis kaip dar efektyviau galima išnaudoti skaitmeninį marketingą bei apie ką verta pamąstyti planuojant kitus metus“, – sako Lietuvos marketingo asociacijos (LiMA) direktorė Alvydė Palaimaitė.

Metų marketingo renginys Kaune vyks jau kitą ketvirtadienį, spalio 27 d., BLC Verslo lyderių centre Kaune bei internetu. Renginys skirtas ne tik kasdien dirbantiems su skaitmeniniu ir performance marketingu, tačiau taip pat ir rinkodaros, komunikacijos ir pardavimų specialistams bei vadovams, kurie nori sužinoti, kaip galima efektyviau įdarbinti skaitmeninius kanalus.

 

Savo įžvalgomis ir patarimais dalinsis konferencijoje dalinsis keliolika marketingo ir verslo profesionalų iš Lietuvos bei užsienio. „Google“ verslo klientų vadybininkai Jekabs Danbergs ir Vaida Arlauskaitė kalbės apie performance marketingo tendencijas ir naudingus įrankius.

 

Patarimais apie tai, kaip atrasti papildomas galimybes skaitmeniniame marketinge, dalinsis „Httpool“ atstovai Augustas Vasilonokas ir Martinsas Millersas. Lietuviško prekės ženklo „MATH Scientific“ sėkmės istorija ir įspūdingų rezultatų pasitelkus skaitmeninę komunikaciją pasiekimo paslaptimis pasidalins įmonės bendraįkūrėja ir marketingo vadovė Marija Valaitė.

 

SEO strategas Simas Šarmavičius pasidalins įžvalgomis apie laukiančias SEO tendencijas el. prekyboje, o kaip pagerinti ir matuoti vartotojų patirtį internetu pasakos „Evolvery“ partneris Radvilas Šeputis. Laurynas Šlikas iš įmonės „Kesko Senukai Digital“ pranešime atskleis, kaip ir kada identifikuoti, kad performance kampanijos jau išsisėmė.

 

„Nord VPN“ nuomonės formuotojų marketingo vadovas Deivydas Šimas dalinsis mintimis apie nuomonės formuotojų vaidmenį marketinge ir kūrybingumo bei skaičių santykį jame. Agentūros „Whatabout“ performance skyriaus vadovė Rūta Grišė kalbės apie tai, kaip ir kokį video turinį integruoti į performance kampanijas, o „NFQ.email“ komandos vadovas, LiMA valdybos narys Matas Pocius patars, kokius naujienlaiškių rodiklius reikėtų stebėti ir kaip juos pagerinti.

Agentūros „BPN Intense“ klientų vystymo direktorius Marius Marčenkovas bandys patarti, ką daryti, kai pasitelkus visas skaitmeninio marketingo priemones pardavimai nebeauga taip, kaip norėtųsi. „We are marketing“ partneris Julius Kaknevičus pasidalins pirmojo tyrimo Lietuvoje apie B2B marketingą rezultatais bei papasakos, kokius lūkesčius B2B įmonės turėtų turėti performance marketingui. Konferenciją uždarys SEB banko Baltijos šalių rinkodaros ir komunikacijos vadovas Liudas Rimkus atskleisdamas nematomą skaitmeninės transformacijos pusę.

Apie Lietuvos marketingo asociaciją (LiMA)

Konferencija „LiMA DAY Kaunas’22: Performance marketing!“ organizuoja Lietuvos marketingo asociacija (LiMA), sukaupusi daugiau nei septyniolikos metų veiklos patirtį, vienijanti daugiau nei 1200 narių bendruomenę ir siekianti stiprinti marketingo profesiją šalyje.

 

Daugiau informacijos apie konferenciją ir programą čia.
Skaitykite daugiau: čia