Naujienos

 

Linas Šiautkulis perrinktas LiMA valdybos pirmininku

Data: 2022 m. balandžio 14 d.

Naują kadenciją pradėjusi Lietuvos marketingo asociacijos (LiMA) valdyba pirmojo susitikimo metu išsirinko pirmininką. Žiniasklaidos ir komunikacijos planavimo agentūros „BPN INTENSE“ vadovas Linas Šiautkulis vienbalsiu valdybos narių sprendimų buvo perrinktas organizacijos vadovu. Šalies marketingo specialistus vienijančiai organizacijai L. Šiautkulis vadovaus dvejus metus, rašoma pranešime žiniasklaidai.

„Džiaugiuosi sulaukęs tokio valdybos palaikymo ir pasitikėjimo. Tai įkvepia ir dar labiau įpareigoja siekti LiMA ir visai marketingo bendruomenei tolesnio augimo bei stiprėjimo“, – sako L. Šiautkulis.
 
LiMA valdybą sudaro 7 savanoriškais pagrindais pareigas einantys nariai: „Nord Security“ marketingo vadovė, Metų CMO‘21 Toma Sabaliauskienė, „Topo grupė“ marketingo vadovė, Metų CMO‘20 Raimonda Gudaitė, „Baltic Sandbox“ inovacijų akceleratoriaus įkūrėjas, plėtros vadovas Andrius Milinavičius, „Orkla Care“ rinkodaros ir komunikacijos vadovė Baltijos šalims, meno rinkodaros agentūros „Artchange Global“ įkūrėja Ornela Ramašauskaitė, „NFQ Technologies“ NFQ.email komandos vadovas Matas Pocius, marketingo strategas, konsultantas, laidų autorius ir vedėjas Giedrius Juozapavičius ir agentūros „BPN Intense“ vadovas Linas Šiautkulis.
 
„Džiaugiuosi, kad Linas Šiautkulis, pripažintas maketingo profesionalas ir ekspertas, buvo perrinktas LiMA valdybos pirmininku. Tikiu, kad jo vadovaujama LiMA valdyba užtikrins strateginių projektų tęstinumą, marketingo bendruomenės interesų atstovavimą bei kartu dar labiau stiprins asociaciją“, – sako LiMA direktorė Alvydė Palaimaitė.

LiMA vienija daugiau nei 1200 marketingo ir su juo susijusių sričių specialistų bei vadovų, o asociacijos skyriai veikia keturiuose didžiuosiuose Lietuvos miestuose: Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje ir Šiauliuose. LiMA yra Europos marketingo konfederacijos (EMC) narė, atstovauja marketingo srities interesus Lietuvos vyriausybinėse institucijose bei švietimo sektoriuje ir bendradarbiauja su kitomis organizacijomis. Kartu su ISM Vadybos ir ekonomikos universitetu pagal Nyderlandų modelį vykdo tarptautinį marketingo specialistų ir vadovų sertifikavimą.

Visas „M360“ straipsnis čia.