Naujienos

 

4 patarimai sėkmingai socialinių tinklų kampanijai

Data: 2021 m. rugpjūčio 25 d.

Vieno vienodai tinkamo recepto dėl sėkmingos reklaminės kampanijos socialiniuose tinkluose nėra. Vistik ekspertų teigimu, galima lengvai nuspėti, kuri iš jų bus sėkminga. Pasak jų, daugumos gerų rezultatų pasiekusių socialinių tinklų kampanijų autoriai vadovaujasi keturiais esminiais principais, padedančiais suderinti kūrybiškumą ir rezultatų matavimą

 

Prisiminkite mobiliuosius

 

Pirmiausia žinovai reklamos užsakovams ir kūrėjams rekomenduoja atsižvelgti į vartotojų perėjimą prie mobiliųjų telefonų. Taip pat sutelkti dėmesį į trumpų istorijų pasakojimą. Tyrimai rodo, kad 2020 metais net 73,4 proc. Vidurio Europos gyventojų internete naršė pasitelkę mobiliuosius telefonus, o JAV gyventojai laisvalaikiu nuolat naudojosi įvairiomis programėlėmis.

 

„Prekių ženklai, kurie atsižvelgia į šią tendenciją, laimi ir trumpuoju, ir ilguoju laikotarpiu. Mobiliesiems įrenginiams pritaikytas turinys kur kas geriau patraukia žmonių dėmesį, todėl reklamai leidžiami pinigai generuoja daug daugiau grąžos nei tiesiog spaudai ar didiesiems ekranams kurto turinio perpublikavimas į mobiliąsias platformas. Paprasčiausi patobulinimai, tokie kaip statinių paveikslėlių pakeitimas į videoturinį (kai skirtingi vizualo elementai šiek tiek pajuda), gali turėti didžiulės įtakos reklamos efektyvumui. Vien toks patobulinimas kai kuriems prekių ženklams leido generuoti dvigubai geresnius rezultatus už tą patį reklamai skiriamą biudžetą“, – tvirtina Aidis Dalikas, „Httpool“ Kūrybos skyriaus vadovas.

 

Būkite kūrybiški

 

Tinkamas kūrybinis sprendimas gali būti reklaminės kampanijos raktas į sėkmę. Pavyzdžiui, gerai apgalvota iliustracija padeda atkreipti dėmesį į vykstančią kampaniją, tad svarbu susikoncentruoti į kūrybinius veiksmus, galinčius padėti išsiskirti iš konkurentų. Pradėti geriausia nuo universalių, gerai patikrintų tendencijų, tokių kaip pagrindinės žinutės perkėlimas į reklamos pradžią, pasirūpinimas, kad prekės ženklas būtų aiškiai matomas, reklamos tekstas būtų trumpas ir konkretus, ir t. t. Pasirūpinus higiena, visada rekomenduojama pradėti testuoti skirtingus sprendimus ir stebėti, kas labiau domina žmones.

 

Kūrybinėms agentūroms ir visiems norintiesiems socialiniuose tinkluose skelbti turinį, kuris sulaukia dėmesio, gali labai pasitarnauti „Facebook Thumbstoppers“ internetiniai seminarai, kuriuose nagrinėjamos geriausios praktikos, padedančios prekių ženklams įkvėpti savo klientus ir paskatinti juos pirkti.

 

Daugiau skaitykite „BZN Start“