Metų CMO'24 rinkimai

 

Lietuvos marketingo asociacija (LiMA) jau dešimtą kartą organizavo „Metų CMO” rinkimus.

 

„Džiaugiamės, kad šiais metais „Metų CMO‘24“ rinkimuose sulaukėme net 25 stiprių marketingo vadovų paraiškų, todėl komisijai teko išties sudėtinga užduotis iš jų išrinkti stipriausius marketingo vadovus. Kandidatai buvo vertinami dviem aspektais – marketingo vadovo lyderyste ir vadovaujamo departamento efektyvumu 2023-aisiais“, – Lietuvos marketingo asociacijos vadovė Alvydė Palaimaitė.

 

Metų CMO'24 titulą laimėjo SWEDBANK pardavimų valdymo ir
rinkodaros departamento direktorius Ąžuolas Zubkonis

 

 

„Ąžuolas išsiskyrė sustyguotu, visapusišku požiūriu į marketingą bei nuosekliu, duomenimis grįstu veiklos valdymu: nuo strateginių iki smulkiausių operatyvinių veiksmų. Kas dar svarbiau, „Swedbank“ marketingo departamento užduočių plotis gražiai atskleidžia rinkos lyderio vertybinę atsakomybę atstovauti kategoriją, rūpintis visuomenės finansine sveikata. Tvarus augimas, dėmesys klientams – to verta pasimokyti iš šio marketingo vadovo“, – rinkimų nugalėtoją sveikina LiMA valdybos pirmininkė, „Civitta“ partnerė Rūta Gaudiešienė.

 

SPECIALIOS NOMINACIJOS 

 

Papildomomis nominacijomis apdovanoti dar 4 marketingo vadovai:

  • už metų proveržį - įvertinta „LastMile“ marketingo vadovė Ieva Balkevičiūtė
  • už vertybėmis paremtą marketingą - LRT rinkodaros skyriaus vadovas Mantas Velykis
  • už marketingo vaidmens įgalinimą „Kesko Senukai“ marketingo vadovas Vytautas Romeika
  • už strateginį marketingą tarptautinėje plėtroje „NFQ Technologies“ marketingo vadovas Gražvydas Kaminskas. 

 

STIPRIAUSIŲ MARKETINGO VADOVŲ TOP10

 

„Džiaugiuosi, CMO dešimtukas yra puikiai įvaldęs tiek kietąsias, tiek minkštąsias marketingo kompetencijas. Paraiškose netrūko atvirumo pokyčiams, lankstumo, holistinio mąstymo, komandos įkvėpimo, rinkos supratimo bei techninių marketingo kompetencijų pavyzdžių. Kandidatų dešimtukas iš kitų išsiskyrė tuo, kad jie ne tik prižiūri marketingo veiklas, bet sąmoningai valdo, formuoja ir plėtoja visą marketingo sritį organizacijos,“ – teigė komisijos narė Dr. Lineta Ramonienė. 

 

Kovo 27 d. „Metų CMO'24" komisija paskelbė stipriausių marketingo vadovų TOP 10 (pagal abėcėlę): 

  • Ieva Balkevičiūtė – LASTMILE marketingo vadovė
  • Akvilė Dagilytė – SPA VILNIUS marketingo direktorė
  • Andrejs Dudko – IKI LIETUVA marketingo departamento vadovas
  • Gražvydas Kaminskas  – NFQ TECHNOLOGIES marketingo vadovas
  • Aurimas Kapočius – BITĖ LIETUVA marketingo direktorius
  • Kristina Mažeikytė – LIDL marketingo vadovė
  • Vytautas Romeika – KESKO SENUKAI marketingo vadovas
  • Dovilė Seliukė – KELIAUK LIETUVOJE turizmo rinkodaros ir komunikacijos skyriaus vadovė
  • Mantas Velykis – LRT rinkodaros skyriaus vadovas
  • Ąžuolas Zubkonis – SWEDBANK pardavimų valdymo ir rinkodaros departamento direktorius.

 

„Gera matyti, kad Metų CMO konkurse sulaukiame daug ir įvairių paraiškų ne tik iš privataus, bet ir viešojo sektoriaus įmonių. Marketingo vadovai susiduria su skirtingais iššūkiais skirtinguose sektoriuose, siekdami tikslų tiek su itin mažais, tiek su dideliais biudžetais, bet veikdami labai konkurencingoje aplinkoje. Drąsa, gebėjimas įdarbinti duomenis ir ryški lyderystė komandoje bei strateginės įžvalgos įmonės lygiu yra skiriamasis bruožas vienijantis visus dešimt geriausių marketingo vadovų,” – pastebi rinkimų komisijos narė, „Metų CMO‘24“ Giedrė Vilkė. 

 

„Man asmeniškai labai svarbu, kad prie iniciatyvos vis aktyviau jungiasi ir viešojo sektoriaus marketingo atstovai. Valstybės masteliu marketingas vis dar retai matomas kaip strateginė organizacijos kompetencija“, – sako rinkimų komisijos narė Rūta Gaudiešienė, SMP.

 

Kandidatai vertinami dviem aspektais:

  • marketingo vadovo lyderyste
  • vadovaujamo departamento efektyvumu 2023-aisiais

 

Konkurso eiga:

 

 

Kontaktai žiniasklaidai ir pasiteiravimui:

LiMA direktorė

Alvydė Palaimaitė

+370 671 86 223

alvyde.palaimaite@lima.lt