Skaitmeninės reklamos tendencijos: daugiau vaizdo turinio ir dėmesys privatumui
Data: 2021 m. rugsėjo 21 d.
Skaitmeninės reklamos ekspertas Jochenas Šloseris, „Adform“ vyriausiasis technologijų vadovas, kalbėdamas apie šios srities tendencijas, pastebi besikeičiantį reklamos agentūrų vaidmenį, automatizuotą reklamos kampanijų valdymą, smarkiai išaugusį vaizdo įrašų skaitmeninėje reklamoje naudojimą, didesnį dėmesį asmens privatumui. Kalbėdamas apie pastarąjį ir su juo susijusį trečiųjų šalių slapukų naudojimo stabdymą, jis apgailestauja, kad teigiamus pokyčius pristabdė „Google“ elgesys. Bet visgi, kokiai ateičiai dabar ruoštis dirbantiems šioje rinkoje?
Jochenas Šloseris – „Adform“ vyriausiasis technologijų vadovas, kuris prieš tai bendrovėje rūpinosi produkto ir platformos vystymu (angl. „Chief Strategy Officer“). „Adform“ yra danų kapitalo programinės įrangos kūrėja, teikianti skaitmeninės reklamos techninius sprendimus.
Daugiau skaitykite „M360“