Startuoja Reputacijos indekso tyrimas: ekspertų grupė vertina šalies įmonių ir organizacijų reputaciją
Data: 2024 m. vasario 21 d.
Startuoja Reputacijos indekso tyrimas: ekspertų grupė vertina šalies įmonių ir organizacijų reputaciją.
Kaip didžiųjų šalies įmonių ir viešojo sektoriaus organizacijų reputacija pasikeitė per metus. Su kokiais iššūkiais šiuo metu jos susiduria. Kokios aktualijos veikia jų darbotvarkę: tebesitęsiantis karas Ukrainoje, rinkiminis ciklas Lietuvoje, o gal JAV prezidento rinkimai, tiekimo ir pardavimo rinkų pokyčiai, svyruojančios pasaulio ekonomikos prognozės, dirbtinio intelekto kelionė į organizacijų kasdienybę ar visuomenės poliarizacija.
Šiuos ir daugiau klausimų šiuo metu pradeda vertinti nepriklausomų šalies ekspertų grupė – sprendimus priimantys asmenys, nuomonės lyderiai bei visuomenė: devintą kartą startavo Lietuvos reputacijos indekso tyrimas. Išsamiausias ir objektyviausias sociologinis tyrimas Lietuvoje, padedantis geriau suprasti sprendimus priimančių asmenų, nuomonės lyderių bei visuomenės nuomonę apie didžiąsias privataus ir viešojo sektoriaus organizacijas.
„Reputacija – ilgalaikis įmonių ir organizacijų „projektas“. Kad jis būtų sėkmingas, tai yra, reputacija būtų gera, reikia ilgai ir nuosekliai dirbti. O susigadinti reputacijai kartais užtenka vieno žodžio ar veiksmo, netinkamos reakcijų sekos į tai, kas visuomenei aktualu, ką skauda, kas rūpi. Kiekvienais metais iškyla naujų temų, kurios veikia įmonių ir organizacijų dienotvarkę. Tai, kaip šios reaguoja, kokią poziciją išreiškia, kokių veiksmų imasi šių įvykių kontekste taip pat formuoja Reputacijos indekso tyrimo žemėlapį. Pamatysime, kas šiemet turės daugiausia įtakos, kokių naujų poslinkių bus įvykę“, – sako Rūta Gaudiešienė, bendrovės „Civitta“ partnerė, marketingo ir rinkos tyrimų ekspertė.
Plačiau skaitykite čia.