Naujienos

 

LiMA kviečia marketingistus prognozuoti Europos marketingo tendencijas

Data: 2022 m. gruodžio 09 d.

LiMA direktorės ir EMC valdybos narės Alvydės Palaimaitės teigimu, norint perprasti ir nuspėti marketingo sektoriaus tendencijas ateityje, marketingo sričių atstovų grįžtamasis ryšys yra būtinas.

 

„Siekdami prognozuoti Europos marketingo sektoriaus vadovų prioritetus ir svarbiausius iššūkius artėjantiems metams, EMC kiekvienais metais organizuoja tarptautinę apklausą. Tad prisidėdami prie šios apklausos organizavimo ir rezultatų analizės, ne tik kartu formuojame kryptis tolimesnėms marketingo sektoriaus studijoms, bet ir suteikiame paramą ir palaikymą marketingo bendruomenėms, atsižvelgiant į skirtingų šalių poreikius“, – sako A. Palaimaitė.

 

Vos 5 minučių iš Europos marketingo vadovų, marketingo projektų vadovų, įmonių direktorių ir valdybos narių pareikalausianti apklausa atliekama anglų kalba. Užpildžiusieji anketą ne tik prisidės prie geresnio žemyno šalių marketingo strategijų, procesų, iššūkių ir reikalavimų supratimo, bet ir gaus apibendrintus tyrimo rezultatus. A. Palaimaitė pažymi, kad Lietuvos marketingo bendruomenės nuomonė yra ypatingai svarbi, o aktyviai dalyvaujant EMC veikloje, šis šalies sektorius ir jo bendruomenė tampa dar labiau matomi visoje Europoje.

 


Skaitykite daugiau >>>čia