Reputacijos švytuoklė: tyrėjų akiratyje šalies įmonių ir organizacijų reputacija
Data: 2024 m. vasario 21 d.
Prasideda jau devintus metus iš eilės atliekamas Lietuvos verslo įmonių, viešųjų įstaigų ir valdžios institucijų reputacijos tyrimas.
Kaip didžiųjų šalies įmonių ir viešojo sektoriaus organizacijų reputacija pasikeitė per metus? Su kokiais iššūkiais šiuo metu jos susiduria? Kokios aktualijos veikia jų darbotvarkę: tebesitęsiantis karas Ukrainoje, rinkiminis ciklas Lietuvoje, o gal JAV prezidento rinkimai, tiekimo ir pardavimo rinkų pokyčiai, svyruojančios pasaulio ekonomikos prognozės, dirbtinio intelekto kelionė į organizacijų kasdienybę ar visuomenės poliarizacija?
„Šiuos ir daugiau klausimų šiuo metu pradeda vertinti nepriklausomų šalies ekspertų grupė – sprendimus priimantys asmenys, nuomonės lyderiai bei visuomenė : devintą kartą startavo Lietuvos reputacijos indekso tyrimas“, – teigia Rūta Gaudiešienė, bendrovės „Civitta“ partnerė, rinkodaros ir rinkos tyrimų ekspertė.
Pasak jos, reputacija – ilgalaikis įmonių ir organizacijų „projektas“, kad jis būtų sėkmingas, tai yra, reputacija būtų gera, reikia ilgai ir nuosekliai dirbti.
Plačiau skaitykite čia.