Naujienos

 

Metiniame marketingo lyderių susitikime LiMA CMO SUMMIT’24 – išskirtinis dėmesys duomenimis grįstai marketingo strategijai

Data: 2024 m. balandžio 12 d.

Balandžio 18 d. septintąjį kartą vyks Lietuvos marketingo asociacijos (LiMA) organizuojama konferencija „LiMA CMO SUMMIT’24“. Vienintelės marketingo vadovų ir profesionalų konferencijos Lietuvoje tikslas – kelti marketingo vadovų strategines ir vadovavimo kompetencijas ir stiprinti tarpusavio ryšius. Konferenciją vainikuos apdovanojimų vakaras, kurio metu bus paskelbtas (-a) „Metų CMO’24“, rašoma pranešime žiniasklaidai.

„Šiais metais konferencijoje turime didelę pranešimų ir diskusijų įvairovę – net 16 ekspertų dalinsis įžvalgomis apie strateginio marketingo reikšmės auginimą, tikslingą duomenų panaudojimą bei iki šiol dažnam verslui neatrastas auditorijas marketinge. Didelis dėmesys taip pat bus skiriamas profesinio augimo ir karjeros galimybėms, taip pat atsakysime, kokių kompetencijų ir įgūdžių reikia marketingo vadovams šiandien bei kaip efektyviai valdyti ir motyvuoti marketingo komandą. Konferenciją vainikuos apdovanojimų vakaras, kurio metu bus paskelbtas ir stipriausias marketingo vadovas ar vadovė“, – sako LiMA direktorė Alvydė Palaimaitė.

Konferenciją atidarys „Synthesis Consulting Group“ partneris ir strategas Andrius Grigorjevas, atskleisdamas svarbiausius strateginio planavimo praeities ir ateities aspektus, o ISM Vadybos ir ekonomikos universiteto docentė dr. Lineta Ramonienė nagrinės, ar tikrai greitis marketinge yra svarbiausias sėkmės vardiklis ir atsakys, koks marketingo strategijos įgyvendinimo greitis yra sėkmingiausias.

Psichiatras, psichoterapeutas, docentas dr. Eugenijus Laurinaitis papasakos apie vadovo vaidmenį stiprinant darbuotojų saugumo jausmą, o „Surfshark“ marketingo vadovas, „Metų CMO’22” Regimantas Urbanas papasakos apie 5 būdus, didinančius marketingo skyriaus efektyvumą.

 

Apie atvirus duomenis kaip strateginį Lietuvos pranašumą kalbės Lietuvos statistikos departamento Valstybės duomenų valdysenos informacinės sistemos skyriaus vedėjas Vadimas Ivanovas, o kaip atviri duomenys gali padėti transformuoti marketingą papasakos „Synthesis Consulting Group“ duomenų projektų vadovas dr. Martin Aubel.

 

„Vaikystės sodas“ ir „Karalienės Mortos mokykla“ steigėja dr. Austėja Landsbergienė gvildens Alfa kartos pasaulį ir atsakys, kodėl svarbu ugdyti adaptabilumą, atsparumą bei komunikacinius gebėjimus, o „Autoriai“ įkūrėja Giedrė Ona Šileikytė kalbės apie kitą, dažnai nepastebimą ar pamirštamą auditoriją, kuri dažnai stigmatizuojama reklamose.

Plačiau skaitykite čia.