Naujienos

 

Paskelbtas jau trečiasis Lietuvos influencerių reitingas: lyderių pozicijose – gerai pažįstami veidai

Data: 2022 m. balandžio 20 d.

Skaitmeninės rinkodaros agentūra „SuperYou“ ir rinkos tyrimų bendrovė „Kantar“ trečius metus iš eilės pristato išsamią Lietuvos influencerių rinkodaros analizę. Naujausiame tope rikiuojasi populiariausi praėjusių metų vardai socialiniuose tinkluose ir išryškinama, kuriems jų didžiausią prielankumą reiškė ne tik socialinių tinklų vartotojai, bet ir jų užsakovai – rinkodaros bei komunikacijos ekspertai.

Skaitmeninės rinkodaros agentūra „SuperYou“ ir rinkos tyrimų bendrovė „Kantar“ trečius metus iš eilės pristato išsamią Lietuvos influencerių rinkodaros analizę. Naujausiame tope rikiuojasi populiariausi praėjusių metų vardai socialiniuose tinkluose ir išryškinama, kuriems jų didžiausią prielankumą reiškė ne tik socialinių tinklų vartotojai, bet ir jų užsakovai – rinkodaros bei komunikacijos ekspertai.

 

„Instagram“ platformoje pirmoji vieta trečius metus iš eilės atiteko Karolinai Meschino, antroji – Mantui Katleriui, trečioji – Rolandui Mackevičiui, rašoma pranešime spaudai.

 

„Facebook“ geriausių įvertinimų vėl sulaukė Beatos virtuvės paskyra, antroje vietoje – „Baby blog“, į trečiąją pakilo Jurga Baltrukonytė.

 

„Youtube“ įtakingiausiųjų sąrašo viršuje rikiuojasi „deMiko“, „Safo“ ir „WhyDoto“ kanalai.

 

Influencerių sėkmę augina teigiama reputacija ir lankstumas

 

Komentuodamas 2021-ųjų influencerių reitingą, tyrimo organizatorės „SuperYou“ vadovas Mindaugas Lataitis išskiria reputacijos kriterijų, pabrėždamas, jog tam įtakos turi tiek ūgtelėjusi rinka ir didėjanti konkurencija, tiek vis aukštesni prekių ženklų lūkesčiai.

 

„Bendra tendencija, kurią išryškino atlikta analizė, yra akivaizdi – labai svarbus dėmesys vis dar skiriamas influencerio reputacijai. Neatmetama, jog tai gali būti susiję ir su keliais praėjusių metų skandalais, į kuriuos įsivėlė ar sukėlė socialinių tinklų ryškiausieji. Vertinant visus rezultatus, akivaizdu, kad vidurkiai augo beveik visuose veiklos aspektuose. Tai reiškia, kad reikalavimai influenceriams tik didėja“, – naujausias tendencijas komentuoja M. Lataitis.

 

Visą M360 staipsnį skaitykite čia.