Metų CMO'24 rinkimai

 

Paskelbtas stipriausių marketingo vadovų TOP 10!

 

Lietuvos marketingo asociacija (LiMA) jau dešimtą kartą organizuoja „Metų CMO” rinkimus, kuriuose bus išrinktas Metų marketingo vadovas. Konkurso nugalėtojas bus paskelbtas balandžio 18 d. vyksiančioje marketingo vadovų konferencijoje „LiMA CMO SUMMIT24“.  

 

 

Metų CMO'24 rinkimų komisija išrinko TOP 10 stipriausių marketingo vadovų Lietuvoje (pagal abėcėlę): 

  • Ieva Balkevičiūtė – LASTMILE marketingo vadovė
  • Akvilė Dagilytė – SPA VILNIUS marketingo direktorė
  • Andrejs Dudko – IKI LIETUVA marketingo departamento vadovas
  • Gražvydas Kaminskas  – NFQ TECHNOLOGIES marketingo vadovas
  • Aurimas  Kapočius – BITĖ LIETUVA marketingo direktorius
  • Kristina Mažeikytė – LIDL marketingo vadovė
  • Vytautas Romeika – KESKO SENUKAI marketingo vadovas
  • Dovilė Seliukė – KELIAUK LIETUVOJE turizmo rinkodaros ir komunikacijos skyriaus vadovė
  • Mantas Velykis – LRT rinkodaros skyriaus vadovas
  • Ąžuolas Zubkonis – SWEDBANK pardavimų valdymo ir rinkodaros departamento direktorius.

 

„Gera matyti, kad Metų CMO konkurse sulaukiame daug ir įvairių paraiškų ne tik iš privataus, bet ir viešojo sektoriaus įmonių. Marketingo vadovai susiduria su skirtingais iššūkiais skirtinguose sektoriuose, siekdami tikslų tiek su itin mažais, tiek su dideliais biudžetais, bet veikdami labai konkurencingoje aplinkoje. Drąsa, gebėjimas įdarbinti duomenis ir ryški lyderystė komandoje bei strateginės įžvalgos įmonės lygiu yra skiriamasis bruožas vienijantis visus dešimt geriausių marketingo vadovų,” – pastebi rinkimų komisijos narė, „Metų CMO‘24“ Giedrė Vilkė. 

 

„Džiaugiuosi, CMO dešimtukas yra puikiai įvaldęs tiek kietąsias, tiek minkštąsias marketingo kompetencijas. Paraiškose netrūko atvirumo pokyčiams, lankstumo, holistinio mąstymo, komandos įkvėpimo, rinkos supratimo bei techninių marketingo kompetencijų pavyzdžių. Kandidatų dešimtukas iš kitų išsiskyrė tuo, kad jie ne tik prižiūri marketingo veiklas, bet sąmoningai valdo, formuoja ir plėtoja visą marketingo sritį organizacijose,“ – sako komisijos narė Dr. Lineta Ramonienė.

 

„Man asmeniškai labai svarbu, kad prie iniciatyvos vis aktyviau jungiasi ir viešojo sektoriaus marketingo atstovai. Valstybės masteliu marketingas vis dar retai matomas kaip strateginė organizacijos kompetencija“, – sako rinkimų komisijos narė Rūta Gaudiešienė, SMP.

 

Kandidatai vertinami dviem aspektais:

  • marketingo vadovo lyderyste
  • vadovaujamo departamento efektyvumu 2023-aisiais

 

Konkurso eiga:

 

 

Kontaktai žiniasklaidai ir pasiteiravimui:

LiMA direktorė

Alvydė Palaimaitė

+370 671 86 223

alvyde.palaimaite@lima.lt